Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Toen ik aankwam gister om half 4 zeiden ze al dat we niet veel erin moesten doen want het was al bijna op. Gister 7x meer dan de toegestane hoeveelheid gebruikt ofzoiets.. Dus was zuinig aan doen. Was bijna op toen ik om 20u wegging..Soms denk ik wel s...als er iets nieuws is, bestel dan meer dan normaal, je weet niet hoe hard het gaat... Flurrybekers waren ook nog op, toen moest t maar in kleine drinkbekers..
Cindyrella schreef:friendly schreef:Toen ik aankwam gister om half 4 zeiden ze al dat we niet veel erin moesten doen want het was al bijna op. Gister 7x meer dan de toegestane hoeveelheid gebruikt ofzoiets.. Dus was zuinig aan doen. Was bijna op toen ik om 20u wegging..Soms denk ik wel s...als er iets nieuws is, bestel dan meer dan normaal, je weet niet hoe hard het gaat... Flurrybekers waren ook nog op, toen moest t maar in kleine drinkbekers..
Pfffff wat ontzettend waardeloos zeg..... Ik betaal toch de volle mep voor mijn Flurry Magnum, dan wil ik natuurlijk ook een volledige Flurry Magnum en niet met minder Magnum erin omdat het bijna op is of te snel op zou gaan!
Snap dat jij daar niets aan kunt doen, maar wat een belachelijk beleid van de McDonalds zeg!!
Nouka schreef:Dan ga ik bij Margoooo langs, soms zit er zo weinig in een flurry ... weet nu hoe dat komt
Ga binnenkort eens kijken wat voor flurry's ze hier nu hebben, ze hadden ook een EK aanbieding maar dat zal nu ook wel ongeveer afgelopen zijn
michelle___ schreef:Nouka schreef:Dan ga ik bij Margoooo langs, soms zit er zo weinig in een flurry ... weet nu hoe dat komt
Ga binnenkort eens kijken wat voor flurry's ze hier nu hebben, ze hadden ook een EK aanbieding maar dat zal nu ook wel ongeveer afgelopen zijn
Dat was gewoon de M&M, maar dan met rood, wit en blauwe M&M's.