Gisteren rijst op met chicken tonight tomaten room en stukjes kopEnn verrassing! Vanavond hetzelfde heb nog wat over en moet haasten
Vandaag eten we weer eens normaal Gebakken aardappeltjes, verse sperzieboontjes en ik geloof iets van tartaar?
Weeral niks moet weer werken. Ik warm straks denk ik nog maar wat knaks op, op brood ofzo.En het is nog niet eens carnaval mn eetpatroon zal de komende dagen nog niet echt regelmatig worden vrees ik...
Revanches schreef:Vanmiddag op het werk:Aardappelkroketjes,schnitzel met jagersaus, en een bakje rauwkorst.Zooo mag ik even kwijlen ik ga denk ik ook maar werken waar jij werkt!
Vanavond eet ik heel lekker warm voorgerecht: tomaten creme soep met soepstengelskoud voorgerecht: frisse herfstsalade met stokbrood en kruidenboterhoofdgerecht: kogelbiefstuk met aardappelpartjes, brocolli, haricotverts en gevulde champignons.nagerecht: ijs mjam
rijst met lekker veel groente, en noten, en chamignons glas cany erbij maar dan moet ik nu wel mezelf achter de pc weg krijgen en naar de groentewinkel gaan