Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 17:42

Hier erg tevreden over het stoepje.
Wel jammer dat 2 andere 'bonhouders' aangaven wat ze graag wilde hebben... 3 zakken stokbrood waarvan 1 nog niet gebakken: 'oh die mag bij erin. Ik ben maar alleen en eet het niet gelijk'.
Maar ook een dame die graag een brood geruild wilde hebben... want zij at dat alleen en dan wilde ze liever een ander brood... heb vriendelijk verzocht mijn tas gewoon te laten voor wat hij is... je koopt het goedkoop in.. snap niet zo dat je dan je voorkeur zo roept... koop het dan gwn écht...

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 17:56

Net eerst bakker Frenz opgehaald: 3,99
6 harde bollen
2 krentenbollen
1 kaasbroodje
1 kaasbroodje met spekvulling
1 appelflap
1 kersenflap

Daarna bakker Schreuder:4,99
2 meergranen broden
6 zachte bruine bollen
5 harde bollen
1 krentenbol
3 gevulde broodjes

Echt mooie pakketten en weer voldoende brood in de vriezer.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 17:58

Hier ook een nieuwe bakker geprobeerd. En mega veel gekregen :oo 3 hele broden, 2 halfjes, 2 zakken met bolletjes en 2 brownies achtige dingen :9

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:00

Net bij Bakkerij van Maanen geweest (4,99) en EkoPlaza (2,99).

Van Maanen:
Afbeelding
1 brood, 4 harde broodjes, 2 mini boterkoeken en 2 mini gevulde koeken, kaasbroodje, puddingbroodje, 2 croissants en een moorkop. Best aardig :D

Ekoplaza:
Afbeelding
Maaltijd, boeren slagroom, kokosmelk en wortelsoep.
Ik had er iets meer van verwacht met bv groenten, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Ik mocht nog kiezen en 1 van de andere tasjes had een flesje zure room en riblappen. Qua waarde komt het er wel aan, maar toch.

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 09:40

wendy1987 schreef:
Mijn pakketten ook binnen! Heel blij mee!
Bakker Bart
3 broden
6 harde broodjes
Muffin
Appelgebakje
Kaasstengels
[ [url=m/uQXJu4.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 broden en wat harde broodjes bij schoonouders achter gelaten. Die waren ook blij!

Ook langs shell gereden want op de route.
1 belegd broodje met filet american.
1 broodje uit de koeling met ei
1 croissant
1 wafel

Lekker lekker.
Alles op datum van vandaag maar morgen is t ook echt nog wel lekker!! :))
[ [url=m/elMuXw.jpg]Afbeelding[/url] ]

De etenswaren kunnen geen klok kijken of naar de datum.
Mooie pakketten.

Off topic...Ik zoek zo'n dolce gusto houder, werkt dat makkelijk?
ik heb het nu nog in de doos zitten en dat werkt ook.
Wil je mij een foto in pb sturen van het gehele ding...met de bovenkant er ook op zeg maar :o

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 10:02

Bij bakker van Voorthuizen gister dit pakket opgehaald :D
4x half brood
1 zak met 6 verschillende broodjes
En een stukje slagroomtaart

Afbeelding

Was mijn eerste bon en zeker voor herhaling vatbaar!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 10:13

Vumana89 schreef:
Is iemand al eens bij bakkerij 'T Stoepje geweest in Waddinxveen aan de Beukelhof?
Bij beiden stoepjes Waddinxveen staat dat je het moet ophalen bij de marktkraam..
Echter is er 1 stoepje Beukelhof, en de ander echt op de Markt...

Is die andere marktkraam niet diegene waar vroeger de Hema zat? Bij de hefbrug. Daar staat ook een soort kraam en ik dacht dat dat ook 't Stoepje was.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:08

Vumana89 schreef:
Hier erg tevreden over het stoepje.
Wel jammer dat 2 andere 'bonhouders' aangaven wat ze graag wilde hebben... 3 zakken stokbrood waarvan 1 nog niet gebakken: 'oh die mag bij erin. Ik ben maar alleen en eet het niet gelijk'.
Maar ook een dame die graag een brood geruild wilde hebben... want zij at dat alleen en dan wilde ze liever een ander brood... heb vriendelijk verzocht mijn tas gewoon te laten voor wat hij is... je koopt het goedkoop in.. snap niet zo dat je dan je voorkeur zo roept... koop het dan gwn écht...

Ik ben het helemaal met je eens. Wees blij met wat je krijgt en krijg je iets wat je niet lust, geef het dan aan iemand die het wel lust, of koop je producten zo en bestel geen bon. Dat is het risico wat je loopt met een bon kopen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:14

Ik snap t wel dat jesommigr dingen niet lust en dat t lastiger is als je alleen bent, maar dan zou je moeten kijken of iemand wilt delen.

Ikzelf ben geen fan van croissantjes en kaasstengels. Mijn vrouw gelukkig wel!

Bij de supermarkt heb ik wel graag eigen keus dus daarom zou ik daar geen bon van halen. Heb gisteren wel 30% korting op kippenvleugels 1kg gehad en 50% op gerooktekipfilet. En dan wordt dat ook nietweggegooid.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:37

Kiezen is een beetje een dingetje, aan de ene kant moet je het doen met dat wat er over is, aan de andere kant is het niet handig als je alleen maar dingen krijgt die je niet gebruikt. Dan gaat het misschien alsnog de container in.

Ik had gisteren wel geluk, er lagen twee pakketten klaar en juist die ene waar ik het meest belang bij had kreeg ik. Maar of ik brutaal genoeg ben om de andere te vragen als die mij beter past.... ik zeg wel hoe blij ik ben met lekker meegranen brood in de hoop dat ze me herkennen als ik vaker kom.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:39

Ik ontdek dit topic nu pas!
Gebruik de app al een tijdje. Echt heel dichtbij zitten (woon in een dorpje bij Nijmegen) er geen winkels die mee doen maar ik heb een stukje rijden er ook voor over, ben dol op ‘cadeautjes’ want ergens voelt het altijd weer zo (ook al betaal je er een x bedrag voor).

Het volgende heb ik wel eens gekregen:
Bakkerij Koos (niet in mijn eigen buurt maar we waren daar toevallig en toen was er nog een beschikbaar, ook leuk!)
Afbeelding
Bakker Bart
Afbeelding
Bakkerij Hilvers
Afbeelding
En ik heb een keer een ontbijtje gehaald bij het mercure hotel. Las net ergens de vraag hoe dat was:
Er staat een boxje klaar die mag je zelf vullen met wat er over is en ze geven je een sapje en koffie mee.

Bij bakker Bart zei mevrouw de laatste keer; je hebt echt geluk er is zoveel over. Dit is een flink pakket, de ene keer heb ik minder over en zijn ze wat kleiner en de andere keer hebben de app gebruikers geluk. Zij kunnen ook niet altijd inschatten wat er over blijft :-)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 12:29

tiwi1969 schreef:
Kiezen is een beetje een dingetje, aan de ene kant moet je het doen met dat wat er over is, aan de andere kant is het niet handig als je alleen maar dingen krijgt die je niet gebruikt. Dan gaat het misschien alsnog de container in.

Ik had gisteren wel geluk, er lagen twee pakketten klaar en juist die ene waar ik het meest belang bij had kreeg ik. Maar of ik brutaal genoeg ben om de andere te vragen als die mij beter past.... ik zeg wel hoe blij ik ben met lekker meegranen brood in de hoop dat ze me herkennen als ik vaker kom.

Dat snap ik en is prima zolang je niet met 3 man staat voor een tgtg box.
Dan hou je er toch een ander gevoel aan over, zeker als je niet iemand bent die zegt dat je graag je tasje gevuld wilt zoals de verkoper dat in gedachten had.
En idd, wat je niet lust geef ik toch weg. Aan buren, collega's of familie. Dus geef maar iets waar ik allergisch voor ben mee. Dan maak ik er een ander blij mee.
Of ik leg zaken in de vriezer.. daar is brood ideaal voor natuurlijk.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 14:23

Ik vroeg me nog af: stel dat je bij de bakker een pakket ophaalt, zou je dan meer meekrijgen als je 5 minuten voor sluit komt? Omdat er dan nog veel over is, dat ze het dan in een pakket doet?

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 14:44

Nee, dat is niet mijn ervaring in elk geval. Zal ook wel per bakker verschillen denk ik.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:24

Tanya schreef:
Ik vroeg me nog af: stel dat je bij de bakker een pakket ophaalt, zou je dan meer meekrijgen als je 5 minuten voor sluit komt? Omdat er dan nog veel over is, dat ze het dan in een pakket doet?

Ik denk dat dit wisselt. Bij de ene keer denk ik als ik heel vroeg ben: wat blijft er serieus nog voor mensen na mijn over? En andere keer staan er al zakken klaar dus dan maakt het denk ik geen verschil.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:46

Bij bakker voskamp hebben ze 4 manden staan met dezelfde produkten erin

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:04

Billy schreef:
Bij bakker voskamp hebben ze 4 manden staan met dezelfde produkten erin

Vraag me dan af hoe dat kan, ik bedoel je hebt toch niet perse van dezelfde dingen allemaal 4 stuks over als bakkerij zijnde? Wat nou als je naast 4 croissants en 4 bruine broden ook nog 1 witbrood, een stokbrood en 2 chocoladebroodjes hebt, doen ze die dan niet in de pakketten ofzo? :=

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:14

Misschien moeten ze zelf ook eten?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:16

Ik kwam deze Zaterdag bij bakker van Maanen en de dames daar waren te laat met inpakken... Dus toen werden er 6 tassen klaargezet (ik dacht dat ik maar 3 bonnen had gezien, maar de medewerkers waren met zijn 3en dus misschien ook voor henzelf?). En op de kassa werd dan 15 euro aangeslagen per tas, dus ze waren er wel echt heel precies in... En in alles ging ongeveer hetzelfde. Alleen er bleef nog steeds wel heel veel over, dus daarom was ik benieuwd wat ze daar dan mee doen.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:43

Bij bakker Frenz ook, daar hadden ze een lijstje wat ze mogen pakken voor in de tas.
Was verder ook nog veel over.

florie71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:33

Net bij bakkerij vd grijn geweest.
Dik tevreden.
Zoonlief ook... he dat pizzabroodje en ham kaas croissant neem ik morgen mee naar school.

Afbeelding

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:54

Back work zuidplein
Sausijzebroodje
Broodje kaas
broodje eiersalade
2 croissants
Broodje vlees
Appelflap en nog een flap
En nog een luxe pistoletje kaas
Superblij dus

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:56

Hmmm, ik lees nu pas wat je bij bakker Frentz had, tiwi1969. Is niet echt wild voor € 4,- in mijn beleving. Ik ben benieuwd wat ik er morgen voor krijg. Mijn eerste keer en misschien meteen wel de laatste :D

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:58

Mooie pakketten, vooral die van bakker Bart! :oo

Ik vandaag bij een koffietentje hier in de buurt voor 5,-:
4 literpakken volle melk (datum van vandaag)
Bak Griekse yoghurt (datum van vandaag)
Halve avocado
Kontje brood
Muffin

Vond het wat karig eerlijk gezegd... mocht nog 2 extra pakken melk meenemen, maar goed wie drinkt er 6 pakken melk op 1 avond???

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:02

Melk is wel langer goed dan de houdbaarheidsdatum. Zeker 3 dagen extra. Maargoed 4 pakken is al heel veel laat staan 6 :+
Pannenkoeken bakken maar en koekjes e.d. :D