Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Mijn pakketten ook binnen! Heel blij mee!
Bakker Bart
3 broden
6 harde broodjes
Muffin
Appelgebakje
Kaasstengels
[ [url=m/uQXJu4.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 broden en wat harde broodjes bij schoonouders achter gelaten. Die waren ook blij!
Ook langs shell gereden want op de route.
1 belegd broodje met filet american.
1 broodje uit de koeling met ei
1 croissant
1 wafel
Lekker lekker.
Alles op datum van vandaag maar morgen is t ook echt nog wel lekker!!
[ [url=m/elMuXw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vumana89 schreef:Is iemand al eens bij bakkerij 'T Stoepje geweest in Waddinxveen aan de Beukelhof?
Bij beiden stoepjes Waddinxveen staat dat je het moet ophalen bij de marktkraam..
Echter is er 1 stoepje Beukelhof, en de ander echt op de Markt...
Vumana89 schreef:Hier erg tevreden over het stoepje.
Wel jammer dat 2 andere 'bonhouders' aangaven wat ze graag wilde hebben... 3 zakken stokbrood waarvan 1 nog niet gebakken: 'oh die mag bij erin. Ik ben maar alleen en eet het niet gelijk'.
Maar ook een dame die graag een brood geruild wilde hebben... want zij at dat alleen en dan wilde ze liever een ander brood... heb vriendelijk verzocht mijn tas gewoon te laten voor wat hij is... je koopt het goedkoop in.. snap niet zo dat je dan je voorkeur zo roept... koop het dan gwn écht...
tiwi1969 schreef:Kiezen is een beetje een dingetje, aan de ene kant moet je het doen met dat wat er over is, aan de andere kant is het niet handig als je alleen maar dingen krijgt die je niet gebruikt. Dan gaat het misschien alsnog de container in.
Ik had gisteren wel geluk, er lagen twee pakketten klaar en juist die ene waar ik het meest belang bij had kreeg ik. Maar of ik brutaal genoeg ben om de andere te vragen als die mij beter past.... ik zeg wel hoe blij ik ben met lekker meegranen brood in de hoop dat ze me herkennen als ik vaker kom.
Tanya schreef:Ik vroeg me nog af: stel dat je bij de bakker een pakket ophaalt, zou je dan meer meekrijgen als je 5 minuten voor sluit komt? Omdat er dan nog veel over is, dat ze het dan in een pakket doet?
Billy schreef:Bij bakker voskamp hebben ze 4 manden staan met dezelfde produkten erin