Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:PSvanLot schreef:
Wij eten morgen de biefstuk. Ben benieuwd. Wat vond je er niet zo lekker aan?
De biefstuk zelf vond ik niet super. Teveel witte draden, taaiig zeg maar. Maar ik ben ook wel aardig kieskeurig wat betreft biefstuk, had het misschien niet moeten kiezen. De aardappelen en sla wel lekker.
Gamova schreef:Hier maar even alles op pauze gezet. Ik bestel dan vol enthousiasme mijn box en tegen de tijd dat het komt heb ik geen trek meer in de gerechten die ik heb besteld![]()
Ligt helemaal aan mijzelf maar is niet zon handig.
De groene shakshuka had ik vooruit gekookt en in twee bakjes in de koelkast gezet nadat het goed afgekoeld was maar dat was me toch een vieze smurrie geworden... het was echt gesplitste zooi en dat heb ik dus maar weg gedaan... zwanger zijn en een box combineert niet zo lekker, zowel qua vergeetachtigheid als qua smaak en eetlust
_Nancy schreef:Hier ook geen lippenbalsemMaar ook niet nodig, dus het zal wel
Misschien ligt ie nog ergens onder in één van de zakken
Gister de wortel-pompoenburger met maanzaanbroodje gegeten, die beviel bijzonder goed!
Wij zijn absoluut niet van t vegetarisch eten en vooral mijn man was nogal sceptisch over de wortel-pompoenburger, maar hij bleek heerlijk te zijn
Saaams schreef:Ze hadden er wel een briefje bijgedaan inderdaad dat er bij deze box iets niet op voorraad was en niet geleverd. Maar we hebben alles nagelopen en missen niks.