Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De eerste dagen inkomen zijn wel weer pittig.. ik hou m'n doel maar telkens voor ogen maar pfff soms!
Hoe gaat het bij jullie?
Beau_Myrthe schreef:Wij hebben gister ook erg gezellig in de keuken gestaan![]()
Het klinkt niet lekker koud, maar ik heb toch erg genoten van mijn ontbijtje vanmorgen. Ben benieuwd wat je er van vind!
milatje schreef:De eerste dagen inkomen zijn wel weer pittig.. ik hou m'n doel maar telkens voor ogen maar pfff soms!
Hoe gaat het bij jullie?
arabella2000 schreef:Glutenvrij is niet perse kharm (suiker kan bv vaak wel gegeten worden.
Kharm is normaal wel glutenvrij
milatje schreef:Hey! Welkom terug! Voor een app groep ben ik ook wel te porren.
Ik ben wel weer fanatiek bezig, al moet ik waarschijnlijk binnenkort weer geopereerd worden en het dus weer even laten.
Silver_Bolly schreef:Ik ben ook wel in voor een groepsapp! Was afgelopen week 0,7 afgevallen incl een niet zon goed weekendvandaag ben ik jarig dus let ik even nergens op en dan morgen weer terug in het regime haha
Sannanasje schreef:Herkenbaar Arabella! Ik ben ook een stress-eter!
Ik heb van het weekend niet zo'n best weekend gehad. Doodzonde want daarvoor ging het echt goed.
Ik twijfel over de appgroep. Ik vind het wel leuk, maar zit op mijn werk al veel te veel met mijn telefoon te klooien