Zeker met abrikoosjes en aardbeien een goede combi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miek140 schreef:Wat een goede dingen komen hier allemaal langs zeg! Ik schrijf al jullie combi's op en ga ze maar eens uitproberen stuk voor stuk
Appelmoes_11 schreef:Ingrediënten in 'normale' chips: Aardappel, Plantaardige olie, Paneermeel van tarwe, Paprikapoeder, Botermelkpoeder, Mononatriumglutamaat (E621), Dinatrium-5'-ribonucleotiden (E635), Aroma, Paprika extract (E160c), Zout.
Ingrediënten in mijn veganistische chips uit de biowinkel: Aardappelen, zonnebloemolie, zout.
Appelmoes_11 schreef:Ingrediënten in 'normale' chips: Aardappel, Plantaardige olie, Paneermeel van tarwe, Paprikapoeder, Botermelkpoeder, Mononatriumglutamaat (E621), Dinatrium-5'-ribonucleotiden (E635), Aroma, Paprika extract (E160c), Zout.
Ingrediënten in mijn veganistische chips uit de biowinkel: Aardappelen, zonnebloemolie, zout.
_Mara_ schreef:flauwgevallen?! Dat is niet goed Century, ben je echt ziek of heb je geen idee waar het vandaan komt je misselijkheid etc.
Appelmoes_11 schreef:Ik vergeleek paprikachips met paprikachips. Deze komt uit de biologische supermarkt, maar ik heb ze ook in de allergiehoekjes van de Plus en de AH zien liggen.
Ik vind het fijn als iets weinig ingrediënten heeft, dan heb ik minder kans om een stomme fout te maken.
Century schreef:_Mara_ schreef:flauwgevallen?! Dat is niet goed Century, ben je echt ziek of heb je geen idee waar het vandaan komt je misselijkheid etc.
Ik heb wel een hele lage bloeddruk, dus het ligt denk ik daar aan. Het is vaker gebeurd, maar niet heel vaak ofzo... vind het best alarmerend dat het zomaar kan gebeuren... Ik ga een afspraak met de huisarts maken in ieder geval.
Bedankt voor de lieve berichtjes!