@BP: Ik vind ze eerlijk gezegd wel erg 'druk' met bloemetjes Maar, het is haar feestje, dus als zij ze zo wil, wie ben ik. @Linda2: Wil je 2D of 3D? Ik heb een paar keer een puzzelplaatje Kever gemaakt. Zal eens kijken of ik vanaf hier een foto geupload kan krijgen. @Fnanne: leuke cake pops! erg creatief!
Dank jullie Dit houdertje zat bij de cakepop maker in de doos.
Patriciavt
Geplaatst: 18-04-12 18:19
BP leuk je CC's, ik vind die eerste met structuur erin mooi
Leuk Fnanne!! Die laatste zien er érg leuk uit!!
Omg.. Dan mijn volledige boetseer-faal Ik dacht dat doe ik wel even, maar heb een aantal essentiële dingen niet (zoals tylose ) en het is lastiger dan ik dacht
Resultaat na 1.5 uur stoeien
Eerst even wat kleuren gemengd. Heb dus ook nog geen kleurstofjes en ik wilde geen gewoon roze gebruiken voor de 'huid', dus ik bedacht met dat met geel erdoor ik er wel in de buurt van moest komen en dat was ook zo
Daarna flink aan het bestuderen geslagen en er kwamen wat vormen
Al gauw bleek dat mijn (funcakes) fondant zo 'nat' niet bestemd was tegen gewicht en het 'verder in elkaar zetten' Daarom de broek er maar afgehaald en een bolletje eronder gedaan dat ie iig rechtop bleef staan Verder afgemaakt (details getekend met zwarte aquamarker ) en uiteindelijk is het dit geworden...
Ja ik weet t, maar anders dan dit had ik niet in huis en ik wilde even oefenen voor volgende week Dit had ik gehaald voor CC's Wat voor fondant raad je aan dan?? Ik wil gewoon witte halen en zelf kleuren
Vind dat funcakes fondant sowieso rotspul.. Als het uithard (beter gezegd, uitdroogt) scheurt het mega snel. Vind het niet heel fijn werken
KozieZ
Geplaatst: 18-04-12 18:25
ziet er goed uit hoor! Lijkt echt op het voorbeeld. Zonder tylose is het inderdaad wel lastig boetseren. Je hebt wel een mooie huidskleur gekregen!
Leuke cp's! Donkere kleuren cake vind ik er toch wel wat minder lekker uit zien, maar je versieringen zijn erg leuk. Verslavend hè, die cp's!
Die van Bakels hard wel goed uit en volgens mij die van satin ice ook. Heb die alleen nog niet uitgetest, emmer staat nog dicht te wachten
Tja Falona, zo wil ze ze graag. Ik heb er nog 1 gemaakt net, die vind ik persoonlijk het mooist. Zal zo nog ff de foto uploaden.
Fnanne, je cakepops zijn leuk.
Patricia, vind je poppetje goed gelukt hoor.
A.s vrijdag krijg ik een cakepop bakblik voor in de oven. Omgerekend 7,50 euro incl stokjes. De buuf zit weer in America en heeft er eindelijk 1 gevonden.
Lindas2
Geplaatst: 18-04-12 19:10
@ BP: Dat dacht ik ook ja.. Maar kon die vorm niet meer vinden.. Ik ga eens kijken of ik m nog ergens anders kan vinden..
@ Kinke: Misschien dat 3D wel een uitdaging is om eens te proberen . Ben benieuwd naar je foto's!
Linda, 3D? Dat hoef ik gelukkig niet te doen, ik kreeg een voorbeeld via de mail aangeleverd....dat was gelukkig een bumba, dus m'n koekiemonster taart wordt heel anders Heb net even een koekjesmal gemaakt met Silli. Koekje had ik al maanden bewaard maar 't kwam er steeds niet van. Nu had ik dus echt een reden om hem te maken
@ Kinke: Ja misschien wel.. Ik weet het nog niet zeker hoor Maar ik dacht een ronde taart bekleden en daar een 3D kever op.. Leuke creatie met sillicreations! Heb dat pas geleden ook gekocht, het duurt even voor je wat hebt maar het is wel leuk
@ BP: Van die wist ik het niet zeker.. Is het geen beetle? We hebben een kever- expert op het forum toch?
Ik heb geen ervaring met auto's, maar ik zou ook zeggen een kever
Ik ga eens even lekker neuzen op de webshops van deleukstetaarten en justenjoyit en dan m'n lijstje maken voor komende maandag *dan mag ik eindelijk los met shoppen haha*
Polivy
Geplaatst: 19-04-12 00:02
Lindas2 schreef:
@ BP: Van die wist ik het niet zeker.. Is het geen beetle? We hebben een kever- expert op het forum toch?
De Kever expert had de link overgeslagen op de telefoon Ik vind de vorm eerlijk gezegd iets te vierkant voor een Kever, maar in grote lijnen klopt hij wel en hij wordt wel regelmatig gebruikt als basis voor een Kever en met een beetje bijsnijden is er ook best een Kever van te maken
ClaudiaHS
Geplaatst: 19-04-12 09:51
Ja ok een Kever is irl wel iets ronder qua vorm, maar ik vind dit wel echt een kever hoor. Vriendin van me had dezelfde op haar bruidstaart staan. Wie gaat trouwens het volgende topic maken, aangezien ik net zie dat we al weer op pag 98 zitten??
Edit: Hier de bruidstaart van mijn vriendin.
TinkerTom
Geplaatst: 19-04-12 10:57
pagina 98 alweer!! poeh...even niet in de gaten gehad wat gaat dat snel!!
Evt wil ik hem wel doen als er geen andere liefhebbers zijn?
Ik heb net cakepops gemaakt met de Oreo koekjes recept...mwah....vind het niet zo... het blijft toch eigenlijk te zacht om mooi mee te kunnen werken...maar ze smaken wel goed