Ik eet inmiddels sinds een poosje weer vis. Van vitaminecomplexen kreeg ik gigantisch buikklachten (heel apart) en met vis krijg je toch een hoop belangrijke stofjes binnen. Eet wel de goede vis voor zover mogelijk, dus duurzame vangst e.d.
Ik heb uiteindelijk vooraf verschillende groentes gekregen met tomaatjes en parmezaanse kaas. Hoofd gevulde en ook nog eens lekkere pasta. Ik hou normaal niet van pasta maar deze vulling was niet droog. Na had ik chocolade Mouse. Mmm.
Ik ga zo even warm eten denk ik. Ik moet straks voor een wortelkanaalbehandeling dus ik gok daarna minstens 24 uur niks meer weg te krijgen (lekker goedkoop, yay. En ik ben afgevallen 2 kilo! )
Vanvond staat vega lasagne op het menu. Courgette, wortel, uitje, kaas met plakjes tomaat. Heerlijk, na gisteren mijn zusje over de vloer te hebben gehad komt mijn broertje.
Appelmoes_11
Geplaatst: 21-07-12 03:08
Ik wil echt naar pagina 100 voor de nieuwe topictitel
Vandaag vroeg ik of er ook vegan options waren en ik kreeg een héél enthousiaste jongeman voor me die me eens precies ging vertellen wat ze allemaal hadden. Ik had keuzes, dat ben ik echt niet gewend Erg leuk! I NYC
Hellen wat goed! Je bent ons wel een paar foto's verschuldigd als je terugkomt. Van vegan eten.
BarbaLala
Geplaatst: 21-07-12 14:50
Hee leuk, een vega topic! Ben wel eens benieuwd wat andere vega bokkers eten 's avonds
Zelf erg gek op alles wat scherp en Indisch is, en pasta's dat soort gerechten. Vriendje is niet vega, maar heb geen probleem om voor hem vlees te koken. Echter, wil hij dat niet
Moet wel vermelden dat ik wel eens vis eet.
Magrathea
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-12 14:52
Ik moet nog even nadenken. Denk weer röstirondjes, groenten en een burger. Röstirondjes zijn zoooo lekker!! En kosten echt niks, 90 cent voor een zak waar ik 4-5 keer van kan eten
iloonaa__
Geplaatst: 21-07-12 14:54
Hallo allemaal, Ik kom even binnen glippen. Op de ah site, staan er veel lekkere vegetarische dingen, ook gerechten met vis!