Heb ze afgelopen week ook gehaald de blanda schaaltjes, de kleinste maat kost maar € 0.99. Wat ik jammer vind is dat er geen tussenmaat is tussen de kleinste en degene daarboven, dat verschil vind ik wel erg groot.
Het kleinste formaat is maar 5cm doorsnee Kan je ook wel leuke dingen mee doen, maar dat zijn echt eenhaps dingen. De kleinste fatsoenlijke maat is 12cm en 20cm is ook nog een leuk formaat om te gebruiken.
Ik heb ook die van 12 en 20. Die van 5 is echt heel klein. Kan natuurlijk ook wel leuk zijn voor kindergebakjes ipv cc's...
Dadelijk een taartje afmaken. Dit weekend alle bloemetjes gespoten, en gisteren de biscuit gebakken.
Leuke angrybirds cc's! En super leuk toch met die echte treintjes erop! Zouden onze jongens ook erg leuk vinden.
espiga1984
Geplaatst: 06-02-12 13:18
Hoi,
Sinds enkele weekjes ben ik ok begonnen met taarten bakken, al vind ik het toch wel moeilijk om de figuurtjes te boetseren (ik heb ook niet zo heel veel geduld haha). Afgelopen weekend was mijn vriend jarig en heb ik een taart gemaakt van onze 'dierentuin'. Niet zo heel erg geslaagd maar de genodigden vonden hem toch lekker. Zelf vond ik dat de taart iets luchtiger mocht zijn (biscuit ging toch niet zo goed omhoog) en de vulling (witte chocola met room en boter),was ook wel heavy. Ach ja, blijven oefenen. Alvast een fotootje!
Ik heb trouwns echt schandalig lang niet meer op taarten gereageerd . Ik zag mooie taarten van Woldhoeve, Kinke, Chantaltje en MamaMiesje voorbij komen!!
Fleur, ik zou zeggen: je boetseersels zijn super leuk! Alleen de taart is wat hobbelig, heb je de taart met botercreme op laten stijven in de koelkast voordat je hem hebt bekleed? Want dan kun je hem mooi strak bekleden .
Ik heb net weer eens geoefend met embroidery spuiten. Auch pols nu, en ik moet echt weer oefenen, want het ziet er niet uit . Wilde proberen om een soort stof na te maken, maar ik moet dat niet willen denk ik, want daardoor krijg ik hele hobbelige randjes. Volgende keer dus gewoon rechte lijnen, denk dat dat mooier wordt.
Breinaalden zou ik gewoon van lange grijze slierten maken met een gekleurd knopje erop. Je kan ze eerst uit laten harden zodat je ze ook over kan laten steken.