Rinske heb jij zo'n zelfde smoother als in het filmpje? Vooral die roze dan, met die rare 'vleugels'?

Trouwens, als je die kleine ukke CC dingen hebt (die hebben vast een andere naam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridB schreef:benangelique schreef:Beetje crisco er door heen. Klinkt alsof het is uitgedroogd
Je wil niet weten hoeveel crisco er uiteindelijk doorheen is gegaan.
Had het vorige week gekleurd en daarna goed luchtdicht verpakt en vandaag goed doorgekneed voordat ik
het ging uitrollen, maar het was een ramp. Bleef maar plakken op de aanrecht (waar ook goed wat crisco op
was gesmeerd) en als het dan lukte en ik wou het op de taart leggen, dan scheurde het weer
.
Zal straks toch de foto plaatsen, maar ben zelf totaal niet tevreden
IngridB schreef:ER zat wel aardig wat kleurstof inom het de juiste kleur te krijgen. Het zou dus goed daarmee
te maken kunnen hebben? OP het laatst was ik het zo beu dat ik maar crisco bleef gebruiken en dan ging'het uitrollen ook best goed. Dan plakte het tenminste niet meer aan het aanrechtblad.
Dat moet ik dus niet meer doen
Mayo schreef:IngridB schreef:ER zat wel aardig wat kleurstof inom het de juiste kleur te krijgen. Het zou dus goed daarmee
te maken kunnen hebben? OP het laatst was ik het zo beu dat ik maar crisco bleef gebruiken en dan ging'het uitrollen ook best goed. Dan plakte het tenminste niet meer aan het aanrechtblad.
Dat moet ik dus niet meer doen
Voor zulke gevallen zou ik dan toch een keer uitwijken naar wat poedersuiker er doorheen te kneden. Dan maak je het weer iets droger. Met teveel kleurstof en teveel crisco en dan ook nogeens zweterig weer scheurt het onderhand direct zodra je het van je werkblad oppakt weet ik uit ervaring