nu eerst frietjes eten (netjes afgepaste hoeveelheid )
eten voor het zwemmen is slecht, dus hebben we het toetje met de kellogs chocos op toen gezwommen..en nu dus avondeten
ukje
Geplaatst: 23-07-09 20:59
Ik at altijd voor het zwemmen. Zwom elke week at om 5 uur en moest zwemmen om kwart voor 7 nooit last gehad van me maaltijd. Kwam misschien ook omdat ik zo weinig at dat het al verteerd was
ItsMe2
Geplaatst: 23-07-09 21:03
Hier was ik ook eventjes weer .. Met pijnstillers kan ik het aardig houden .. Maar het is oh oh als ik ook maar 10 minuutjes te laat ben Maar goed, mijn dag vandaag heeft geen zin om op te schrijven .
Ik ga zo nog even wat driken en dan lekker slapen Tot morgen
SuSem
Geplaatst: 24-07-09 08:18
goedemorgen
Gisteravond een supergaaf jurkje geshopt http://www.deptwomen.com/?page_id=323 (2de rij, 2de jurkje van rechts ) ook een paars topje en een paarse legging (mijn eerste legging ever) erbij gekocht, paarse pumps had ik al
Aeris
Geplaatst: 24-07-09 08:54
Leuk jurkje Sanne!!
En goedemorgend dames!
De planning van vandaag: O 08u00: 2 BB met magere kaas T 10u00: Magere fruityogurt L 12u00: 3 BB met filet americain T 14u30: Watermeloen T 17u00: Kleine salade (zoals bvb een voorgerecht) met kip en een volkoren cracotte A 20u00: BBQ
De planning was een klein beetje moeilijk, vooral door die BBQ zo laat op de avond. Als er nog suggesties zijn om het anders op te lossen, dan hoor ik ze graag!
haha, valt wel mee hoor kim, die pumps vond ik gewoon leuk.. en in dat jurkje zit een beetje paars dus de keuze voor een paars hemdje en een paarse legging was snel gemaakt
Hi! Ben terug uit Zweden! Natuurlijk waardeloos gegeten daar, veel chocola, zoete dingen en bergen energiedrank op de terugweg om wakker te blijven. Nu dus eerst een weekendje afkicken van de suikers, daarna zal ik hier weer gezond meeposten. Heb ik nog iets belangrijks gemist de laatste 10 dagen? Ik ga niet bijlezen.
Zweden is prachtig! Vooral het noordelijke deel van onze reis was geweldig!
lisje90
Geplaatst: 24-07-09 09:58
Ukje, dat is inderdaad niet duur! Ik heb ook op school teveel tijd om te eten Bicci, sportief! Sanne, leuk jurkje
Volgens mijn moeder lijken mn (onder en boven)benen smaller nu ik loop Over een paar uurtjes ga ik der ook vandoor, ben laatste dingen aan het pakken en dan brengt mn vader me zodra hij terug is van zn werk me naar de boot zodat ik niet hoef te fietsen
O: 2 moutboterhammen met 0% vet smeerkaas, beker halfvolle melk, yacult light. T: snack a jack choco, btween-reep, 2 sinasappels L: 2 vezelcracottes met 20+smeerkaas tussen en 2 vezelcracottes met 0%-smeerkaas tussen. T: snack a jack cheese A: moet nog verzinnen Toetje: optimel vla of vruchten yoghurt met kellogs choco's
Mijn ma komt zojuist terug van het ziekenhuis. Er is nog meer kwaadaardig weefsel gevonden, bij haar oksel. Binnen 2 weken wordt ze weer geopereerd en daarna zal ze chemokuren krijgen...
Sanne, idd mooie jurkje Ellen, fijn dat het al ietsje beter met je mond gaat Kim, wat goed van je meid! Irme, welkom terug! Fijn dat het zo leuk was! Lisje, mooi complimentje zeg Patricia, het is hier ook al zo rot weer
Vandaag officieel 39 kilo kwijt nog nooit op dit gewicht gezeten sinds mijn maagband.
@ Kim: , veel sterkte!! @ Paulien: Goedzo meid!! Je bent echt een topmeid!! @ Patries: Balen joh dat je zo nat bent geregend..
Zoals jullie zien was ik er ook weer!! Met mijn bekkie gaat het steeds beter!! Heb nog maar minimaal pijn ..
Ik mag aankomende maandag pas op de weegschaal, maar ik weet niet wat ik er van denken moet.. We zullen maandag zien
Ik ga vanmiddag eerst met een vriendin haar tongpiercing laten vervangen. Ze mag een kort staafje En daarna paardrijden!! ... Ik ga nu doen wat ik woensdag avond van plan was. Hopelijk kom ik helemaal de bak door!!:D
Zo wat een pokke weer hier. eb vanochtend wel weer een uur gefietst dus die beweging heb ik al weer gehad. Vorige week was ik 82.8 kilo. Vanochtend 80.6. ik wil weer onder de 80 komen en het liefst onder de 75.