Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar aan de andere kant ook moeilijk. Zij kent hem ook weer en weet ook wel een beetje hoe of wat dus zal er ook wel naar vragen en heb ik eigenlijk geen zin in
Hoop dat ze er niet aan denkt. En misschien begin van de middag nog even een rondje wandelen met collega waar ik vanmiddag ook was met haar hondje 
.. Verder is het natuurlijk niet erg dat paarden het koud hebben, dan maken ze vacht aan. Maar dat kost haar zoveel energie dat ik dat liever voorkom.
Super dat je goeie cijfers hebt gehaald!
En rustig aan he tijger! Als jij jezelf maar aan kunt kijken in de spiegel..

zal wel van het weekend zijn..
Ik heb zelf geen hond
maar een collega die vlakbij woont heeft een klein hondje, heel vrolijk beestje, dus dat is wel leuk
En onder het lopen is het ook niet erg als er stiltes vallen ofzo
maar ben ik er wel even uit
Hoop dat het doorgaat
Oh en ik ga misschien nog even bij een stalgenootje langs
Zou ik dus eigenlijk vanavond, maar had geen zin meer om de deur uit te gaan
Ze zei dat ik maar moest komen wanneer ik wilde
Wat voor weer het wordt weet ik niet
Hele donkere kringen onder m'n ogen
Loop nu maar de hele tijd met een petje op
Wendy15 schreef:Ik kijk ook niet graag in de spiegel nuHele donkere kringen onder m'n ogen
Loop nu maar de hele tijd met een petje op

Zit gewoon ff in een dip geloof ik
)
Dankje angelique! 

je kan inderdaad heel mooi tekenen! Dat paard (die ook bij te koop staat) die is mooi!
begin me af te vragen of het normaal is
)
xingridx schreef:Maar ik ga even opschieten, moet mezelf nog fatsoeneren, vervolgens met de hond naar oma lopen, terugfietsen, op de terugweg brood halen en over 5 kwartier klaar en wel in de bus zitten! ben benieuwd of t gaat lukken
(bussen gaan bij ons over een busbaan, die gaat onder een aantal viaducten door. momenteel zijn er werkzaamheden aan de N218 die erlangs loopt, dus verkeer gaat deels over de busbaan, maar blijkbaar heeft een te hoge vrachtwagen zich niets aangetrokken van de waarschuwingsborden en is gewoon doorgeredne en bij het eerste viaduct ging het al fout
)

Ik vertrek zo richting werk, moet tot 21.00 dus heb geen idee hoe mijn dag eruit zal zien.
Wel al wakker, maar nog zoooo moe 
Dankje!!
Wordt ik even helemaal blij van
en ja hoor dat kan
Alleen staat nu m'n hoofd nog even niet naar tekenen
Dus het kan iets langer duren dan anders, zeg ik er liever meteen even bij 
Sliepen ook áltijd samen en ben ook heel onrustig nu 's nachts
heb weer een knuffel in bed om toch iets vast te kunnen houden in mn slaap 

Ik had niets bij de tandarts. Altijd weer een opluchting. Daarna lekker bij de drogist geshopt en kerstkaarten gescoord. Vanmiddag naar stal, vanmorgen doe ik lekker rustig aan. Moet nog 3 online cursussen doen voor de ORUN-opleiding, denk dat ik daar maar eens aan ga beginnen.