[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:39

ga nu nog niet slapen, over een half uurtje ofzo

als je uitgerust bent, kan je inderdaad meer hebben. vermoeidheid doet zoveel met je gemoedstoestand.

ga je morgen nog iets leuks doen wendy?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:42

Oooh ok *LOL*
Ik moet morgenochtend even 'werken'. Doe op donderdagochtend altijd de paardjes van de buuf Lachen Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar aan de andere kant ook moeilijk. Zij kent hem ook weer en weet ook wel een beetje hoe of wat dus zal er ook wel naar vragen en heb ik eigenlijk geen zin in Bloos Hoop dat ze er niet aan denkt. En misschien begin van de middag nog even een rondje wandelen met collega waar ik vanmiddag ook was met haar hondje Lachen
Jij nog plannen verder?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:43

@Pivanti: Ik heb de Rambo Duo, hele fijne deken. Ze krijgt idd onbeperkt ruwvoer, dat is een eerste vereiste uiteraard. Ze is helemaal kaal Haha! .. Verder is het natuurlijk niet erg dat paarden het koud hebben, dan maken ze vacht aan. Maar dat kost haar zoveel energie dat ik dat liever voorkom.
Vannacht is het niet zo koud, dus zodra het weer onder het vriespunt duikt bandageer ik haar in. Gelijk na m’n werk even wezen halen, nieuwe RG dekje was ook binnen!

@Paulien: Lekker tukken, ik moet morgen van 9 tot 9 dus ik ga ook zo. Bloos Super dat je goeie cijfers hebt gehaald!

@Noor: Succes morgen!

@Angelique: Geeft niks hoor, even lekker zeuren en zeiken kan ook goed zijn. Knipoog En rustig aan he tijger! Als jij jezelf maar aan kunt kijken in de spiegel..

@Siz: Ik weet precies hoe je je voelt. Maar het aftellen en de kriebels zijn ook leuk hoor. Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:47

je moet nog ff foto's plaatsen van je big momma sok!
ik kan mezelf zeker recht aankijken. ziet er niet echt florrisant uit de laatste dagen diegene in de spiegel, maar dat komt vast goed Clown

wendy, gewoon aangeven dat je er niet over wilt praten. snapt ze heus wel.
lekker he? even lopen met de honden. misschien ga ik dat morgenmiddag maar even doen ook. neem ik mijn co-ouderschap honden mee naar het strand. wat voor weer gaat het eigenlijk worden?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:51

Net als vandaag: grijs en nat.. Maar met de honden uitwaaien is altijd lekker!

De foto's moeten nog steeds gemaakt worden Bloos zal wel van het weekend zijn..

En je spiegelbeeld trekt vanzelf weer bij hoor Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:51

ja ik zie wel, wil er gewoon niet aan herrinnert worden tenzij ik zelf behoefte heb om te praten Bloos Ik heb zelf geen hond maar een collega die vlakbij woont heeft een klein hondje, heel vrolijk beestje, dus dat is wel leuk Ja En onder het lopen is het ook niet erg als er stiltes vallen ofzo Lachen maar ben ik er wel even uit Ja Hoop dat het doorgaat Lachen Oh en ik ga misschien nog even bij een stalgenootje langs Lachen Zou ik dus eigenlijk vanavond, maar had geen zin meer om de deur uit te gaan Bloos Ze zei dat ik maar moest komen wanneer ik wilde Ja Wat voor weer het wordt weet ik niet

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:52

Ik kijk ook niet graag in de spiegel nu Bloos Hele donkere kringen onder m'n ogen Bloos Loop nu maar de hele tijd met een petje op Nagelbijten / Gniffelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:53

nat en grijs is niet erg. daarna heerlijk in slobberbroek op de bank met hete thee of warme choco. mjam!

wat kan jij trouwens mooi tekenen wendy! keek net even op je site. mooi!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:54

Wendy15 schreef:
Ik kijk ook niet graag in de spiegel nu Bloos Hele donkere kringen onder m'n ogen Bloos Loop nu maar de hele tijd met een petje op Nagelbijten / Gniffelen

gisteren zag ik er nog beroerder uit dan vandaag. had ik met mijn domme hoofd mijn haar ook nog strak in een staartje en een zwart shirt aan. werd ik niet knapper van! Haha!
petje mag niet op het werk hihi

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:54

Sok: aftellen en kriebels zijn ook zeker leuk Ja Zit gewoon ff in een dip geloof ik Clown

Nou, presentatie is af gelukkig! Net ff de lading kopjes afgewassen die op m'n bureau stond ( Haha! )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:56

Bloos Dankje angelique! Haha!
haha ik heb ook een strakke staart en dan mn petje op Nagelbijten / Gniffelen

Fijn dat de presentatie af is Sizzy! Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:56

goedzo sizz! dat is weer een opluchting denk?

kopjes verzamelen doe ik ook. 1 van de leerlingen heeft op toerbeurt de taak om de kopjes naar de vaatwasser te brengen aan het einde van de dag. dan staan er van mij gerust 5 of 6...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:57

Je moet 't ook wel een beetje gezellig aankleden he? Haha!

Ladies, ik ga lekker tukken.. Hoop dat het jullie ook lukt. Big hug Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:02

Slaap lekker Doei!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:03

ik ga ook tukken.
trusten allemaal!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:04

Welterusten!!

Gisteren op mijn uber baaldag liep ik idd ook in lubberspijkerbroek + trui en haar in staart. Vandaag had ik mezelf al maar wat meer opgefleurd haha Clown

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:11

Truste Doei!
Baaldagjes zijn fijn af en toe Ja Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:14

Siz, Mooi dat je presentatie af is Lachen

Sok, Ohh de rambo duo! Dat lijkt me een hele fijne deken!

Weltrusten allemaal!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:27

Wendy, Zag dat Angelique je tekeningen zo mooi vond op je site Dacht dan moet ik ook even op je site kijken Knipoog je kan inderdaad heel mooi tekenen! Dat paard (die ook bij te koop staat) die is mooi!
En kan ik je ook een foto sturen van Pablo en dan je die dan na tekent? Dat lijkt me ook wel heel gaaf namelijk!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:32

goedemorgen!

Boven verwachting redelijk geslapen, dacht dat het wel weer een ramp zou zijn, voelde me weer alles behalve top gisteravond (is het heel stom dat ik echt heel slecht slaap als vriendje niet bij mij slaapt? slapen eigenlijk al sinds half juni niet meer alleen, alleen blijft ie sporadisch een keer thuis slapen en dan lig ik meteen halve nachten te woelen Nagelbijten / Gniffelen begin me af te vragen of het normaal is Nagelbijten / Gniffelen )

Maar goed, hadden meer mensen last hier van een dip gisteravond geloof ik Ach gut

Maar ik ga even opschieten, moet mezelf nog fatsoeneren, vervolgens met de hond naar oma lopen, terugfietsen, op de terugweg brood halen en over 5 kwartier klaar en wel in de bus zitten! ben benieuwd of t gaat lukken Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:32

BA, nogmaals sterkte, Dat je er zo slecht uit ziet de laatste dagen zegt ook wel een beetje hoe erg je het vindt.maar dat zou ze dan niet willen horen zeker

Ik kreeg gister nog een complimentje in hoeverre ik het als een compiment mag beschouwen maar ze vinden mij op school een ideale HAVO leerling

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:47

xingridx schreef:
Maar ik ga even opschieten, moet mezelf nog fatsoeneren, vervolgens met de hond naar oma lopen, terugfietsen, op de terugweg brood halen en over 5 kwartier klaar en wel in de bus zitten! ben benieuwd of t gaat lukken Clown

nou, bijstelling van het verhaal...zusje belt net, die staat in de file omdat er een vrachtwagen vastzit in een viaduct Clown (bussen gaan bij ons over een busbaan, die gaat onder een aantal viaducten door. momenteel zijn er werkzaamheden aan de N218 die erlangs loopt, dus verkeer gaat deels over de busbaan, maar blijkbaar heeft een te hoge vrachtwagen zich niets aangetrokken van de waarschuwingsborden en is gewoon doorgeredne en bij het eerste viaduct ging het al fout Clown )
Maar dat zorgt uiteraard direct voor gigantische files, dus het heeft totaal geen zin om daar nu ook in te gaan staan, dus blijf lekker thuis werken en ga vanmiddag wel naar school Lachen
geeft wel ietsjes rust in mn planning Clown

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:28

Alles wat je mogelijk als compliment zou kunnen opvatten, moet je opvatten als compliment Noor. Haha!

Idd Ingrid, beetje rust in je ochtend is ook lekker. Lachen Ik vertrek zo richting werk, moet tot 21.00 dus heb geen idee hoe mijn dag eruit zal zien.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:37

Gaaaap Doei! Wel al wakker, maar nog zoooo moe Bloos
Pivanti: Bloos Dankje!! Haha! Wordt ik even helemaal blij van Ja Lachen en ja hoor dat kan Ja Alleen staat nu m'n hoofd nog even niet naar tekenen Bloos Dus het kan iets langer duren dan anders, zeg ik er liever meteen even bij Lachen

ingrid, dat heb ik dus ook Ja Sliepen ook áltijd samen en ben ook heel onrustig nu 's nachts Bloos heb weer een knuffel in bed om toch iets vast te kunnen houden in mn slaap Bloos

Wat leuk ukje! Haha! *LOL*

Haha ach een ochtendje rustig aan doen is toch ook wel lekker ingrid *LOL*

Wat een lange dag sokje Bloos!

Imre

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:44

Go jij! Go jij! Ik had niets bij de tandarts. Altijd weer een opluchting. Daarna lekker bij de drogist geshopt en kerstkaarten gescoord. Vanmiddag naar stal, vanmorgen doe ik lekker rustig aan. Moet nog 3 online cursussen doen voor de ORUN-opleiding, denk dat ik daar maar eens aan ga beginnen.