gadverdegadver, het klussen is net begonnen en ik heb er nu al de pest in. 1 kamer op zolder was klaar, netjes en schoon. deze staat nu volgestouwd met spullen uit de andere 2 kamers die (als deze af zijn) weer terug gezet kunnen worden. Normaal hangt mijn was op zolder, maar nu hangt dat dus in de 2 studeerkamers op de tussenverdieping. in mijn studeerkamer staat nu dus een wasrek, de strijkplank, de strijkbout, de bak met knijpers, de bak met kleerhangers en er hangt een wasrek aan de deur. in hans zijn studeerkamer staat de 3e pc die die aan het verbouwen is voor mijn moeder en ook daar hangt een rek aan de deur.
IK WORD GEK! ik ben echt onwijs netjes, schoon en georganiseerd in mijn huis en bij het idee dat deze zooi nog wel even gaat duren word ik terstond heel ongezellig....
Nou merk wel dat ik nog last heb van mijn maag zeg. Donderdag op vrijdagnacht wakker gelegen, was ontzettend ziek van de patat van donderdagavond! Heb gister weinig gegeten en vandaag krijg ik ook weinig weg. Na dat broodje om 12.45 heb ik om 16.00 een appel gegeten, ben ontzettend misselijk Ga maar even lekker douchen, misschien helpt het
BA: niet teveel stressen het komt allemaal goed en ik denk dat je ook blij moet zijn dat je vroeggevogel bent anders dan had je nog ergere puinhopen in het huis.
ben me hond nooit dankbaar als ze me wakker blaft maar vandaag wel anders had ik me mooi verslapen.
lekker nienke, ik ga deze dagen de laagjes cake uit de ah maken maar dan gewoon als snack ( hij staat er in als nagerecht). en op de vraag of ik hem zelf ga eten kan ik een duidelijke NEE op zeggen vindt dat nog iets te moeilijk.
Goed bezig zeg mensen met al die klusjes! Ik kom pas net uit bed (is hier 12.00 uur). Een of andere idote huisgenoot had gister haar schoenen in de wasmachine gegooit, om 3 uur s nachts! Grr. 3 kwartier lang gebonk, en bedankt!
Mijn dag: O; brinta t: druifjes L:? t: appel A: pasta spinazie verder even skaten
Nog bedankt voor alle felicitaties en complimentjes Erg leuk om te horen!!
Ik ben weer de hele dag op stal geweest en heb niet zo goed (en veel) gegeten, ik zal m'n dag wel weer eens plaatsen want dat heb ik sinds vorige week zondag niet gedaan!
Beweging: hele dag in de weer op stal, Yen gereden
Het zadel wat ik bij Liga heb gekregen, ligt niet goed. Verre van haha. Maar ik was maandag in zo'n trip door alle spanning dat ik daar niet eens op heb gelet. Moet nu de zadelmaker bellen en dan wil ik een (2e hands) zadel laten opmeten en kopen.
In elk geval goed dat je nu zelf wel meteen gezien hebt dat het niet goed ligt LJ!!
Mijn dag vandaag:
O: optimel caramelvla met frosties (geen aanrader!) L: 2 engelse toast dingen met maaslander A: Aardappel anders T: 1 paaseitje A2: weet ik nog niet, beschuitjes, of broodjes of crackers, zie zo wel
Morgenochten met mijn neefjes paaseieren zoeken bij mijn zus thuis, en daar ontbijten, hoorde iets over kleine broodjes dus zal wel wat uitgebreider eten worden
Goeiemorgen! Ben alweer op en ga over een half uurtje naar stal. Angelique is ook weer vroeg wakker zie ik. Er komt straks iemand op mijn jonge paard rijden, zal proberen om eraan te denken om foto's te maken.
Gister gegeten: O: 2 roggebrood met chocopasta T: liga, appelkoek L: 2 wasa met kip-kerriesalade, cup-a-soup T: halve portie kibbeling D: curry met kip en rijst en groente T: pudding, wasa met kip-kerrie salade
stond om half 8 de vaatwasser al uit te ruimen... zit nu verplicht op de bank met de laptop op schoot omdat ik hans niet wakker wil maken en kan dus even niets doen. hoor nu wel dat hans aan het rondstommelen is, dus die is ook al op! veel plezier op stal wind!
Gister een goede dag gehad, moest werken, en het was erg druk.. Mijn beweging heb ik er dus wel uit (8 uur lekker hard op de bakkerij van AH ploeteren)
O: 2 bb met filet am. glas melk en beker thee T: bruin bolletje kaas L: 2 bb met filet am. T: evergreen en 0,5 l water A: hutspot en een mager varkenslapje. T: glas bitter lemon
Niet helemaal geweldig, maar ik heb ook heel hard gewerkt.
vanmiddag ga ik met een vriendin naar haar familie in Arnhem... Dan moet ik me wel inhouden denk ik
hoezo niet helemaal geweldig karin? ik zie geen problemen? je zou misschien meer kunnen drinken, maar dat is echt het enige wat ik aan te merken heb. neem aan dat je andere dagen meer groente en fruit eet.
Gisterenavond japans gaan eten, was wel lekker! Waren wel geen groenten ofzo bij, alleen maar gebakken noodels... En veel kruidenboter en sausjes, dus niet echt de gezondste maaltijd ooit.
lana, dat is weer veel en veel te weinig! waarom maar een half broodje als ontbijt? en dan ook weer geen tussendoortje in de ochtend! je hongert je lijf uit en je lijf gaat in de noodtoestand! ga naar een dieetiste, die kan je een gezond voedingspatroon aanleren.
Oeh spannend LJ, neem je je camera weer mee? Geniet ervan, maar zal vast goedkomen
Ik ga zo lekker ontbijten/brunchen, vannacht pas om 05.00 thuis, echt heerlijke nacht gehad, alleen 't einde was k.ut, vriend van me kreeg buiten ineens stomp in zijn gezicht van een onbekende gozer Ongelofelijk, waar is het voor nodig vraag je je dan af...
Ondanks alle drankjes van vannacht en het snoepen gisteren, woog ik vanochtend 66,6. Komende week weer goed m'n best doen en dan zit ik volgende week hopelijk ónder de 66
Ik heb net eitjes geverfd (voel me weer een kleuter ), zometeen lekker een eitje eten dus. Hopen dat het vanmiddag droog blijft/is, en dan op de fiets naar de paarden!
Leuk Mocca! Geverfde eitjes! Ik bewaar ze voor morgen . Planning O- plak paasstol T- Kwarktaart L- Ciabatta met kipkerrie salade en een glas karnemelk T-? D- Paella
Gisteren heerlijk bij de buren gegeten en vanacht nog in de jacuzi gezeten. Het was 2.00 uur dat we in bed lagen. 3 uurtjes geslapen en toen weer aan het werk. Vanochtend wat gelezen en na de lunch lekker slapen tot 15.00 uur
ik heb er ook serieus over nagedacht om een eitje te verven voor hans, maar had de spullen niet in huis. heb me maar even creatief uitgeleefd met stiften
lj, zet 'm op hoor! is er iemand bij je vandaag?
zinloos geweld, pff. kan er zo boos om worden! heb jaren in de horeca gewerkt en ook bij ons was het helaas schering en inslag. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Mij te riskant.
Wederom de was gevouwen en gestreken vandaag. Tussenverdieping is dus in ieder geval weer opgeruimd. Ga me nu aankleden en de pc naar mijn moeder brengen. Dan aan de schoonmaak...
Leuk Mocca! Geverfde eitjes! Ik bewaar ze voor morgen .
Morgen ga ik weer verven! Had een zakje met verf meegenomen uit Oostenrijk, daar verven ze de eieren altijd zo mooi egaal in één kleur. Heb nu 5 kleurtje, vandaag uitgeprobeerd en het resultaat was 5 blauwe eitjes. En morgen nog rood, groen, geel en paard over.