Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FuRyoMaRLoeS schreef:@Gemma: Dankjewel!! Het is ook echt een heerlijk beest. Maar waarom kan je thuis geen hond nemen dan?
FuRyoMaRLoeS schreef:@jaduuh: Ja zinlose discussies. Laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen het dieet volgen waar hij of zij zich goed bij voelt in plaats van gelijk in de verdediging te schieten met hoe slecht het wel niet voor je is...
ladyjoy schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:@jaduuh: Ja zinlose discussies. Laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen het dieet volgen waar hij of zij zich goed bij voelt in plaats van gelijk in de verdediging te schieten met hoe slecht het wel niet voor je is...
Misschien is het een goed idee om een Sonja Bakker topic te openen?
ladyjoy schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:@jaduuh: Ja zinlose discussies. Laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen het dieet volgen waar hij of zij zich goed bij voelt in plaats van gelijk in de verdediging te schieten met hoe slecht het wel niet voor je is...
Misschien is het een goed idee om een Sonja Bakker topic te openen?
ladyjoy schreef:Dat is ook waar, maar vind Sonja hier niet echt thuis passen
En dan zitten we de hele tijd kritiek te geven op de mensen die hun 'planningen' (vaste dagprogramma's) van Sonja posten. Niet zo handig
Emilia schreef:Ik was niet echt van plan om te posten wat ik per dag eet. Dacht misschien meer recepten uitwisselen..
Pascaline schreef:aargh bleh, heb een uithongerdagje gepland voor morgen :S
Heb alles in m'n kamer genomen zodat ik niet door de keuken hoef, heb voor morgenvroeg gewoon droge sla en voor morgen middag een appel
Hoe kom ik erbij ^o) moet dan nog 2uur sporten met school, en toch wil ik niets meer eten, ben even aan het doorslagen
ladyjoy schreef:Vandaag:
O: muesli met Sojamelk
T: 1 volk. boterham, kipfilet
L: 2 volk. boterhammen, kipfilet. 1 croissantje
T: 2 geperste sinaasappels
T: patat met beetje mayonaisse
A: nasi (zvrijst, prei, ui, kipfilet) met 2 plakjes gebakken banaan
Beweging: 5 uur stage, 30 min lopen, fysiotherapie, paardrijden, 2x paard poetsen + wassen
_Scarlet_ schreef:Planning:
O: 2 sneetjes volkorenbrood met kaas
uur en een kwartier paardgereden
T: banaan
L: 2 sneetjes volkorenbrood met gebraden gehakt
T: sultana yofruit, glas Adez
T: liga fruitkick
T: 2 sneetjes volkorenbrood met kaas
A: vegetarische kebab
Sizzy schreef:O: magere yoghurt met allbran plus en beetje jam
t: optimel control
t: appel
L: 2 bb met filet americain en een gekookt eitje/komkommer, wat rauwkost met yoghurtdressing, kopje preisoep
t: brosse koek
t: sultana
t: bouillon
D: gebakken krieltjes, broccoli, 1,5 hamburger en wat groentesaus light
t: waterijsje
Bew: stage