Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orionneke schreef:En als je thuis vlees bakt en dan in de magnetron stopt op je werk met de aardappelen en groenten?
Laura schreef:@scarlet: Ik heb het idee dat jij steeds meer aan het snoepen bent... ruil eens snaaigoed in voor een handje pinda's of een boterham met kipfilet ofzo.
Wat dat betreft zijn koekjes makkelijker, daar neem ik er gewoon 1 of 2 van en dan kan 'k tegen mezelf zeggen dat 'k er geen meer krijg. Zelfde geldt voor brood eigenlijk, ik kan zó ontzettend veel brood eten
Tropico schreef:orionneke schreef:En als je thuis vlees bakt en dan in de magnetron stopt op je werk met de aardappelen en groenten?
Hee Mariek daar had ik nog niet eens aangedacht goeie tip
heb je mn pb nog gehad??
Bij ons op het werk hebben we ook een magnetron dus misschien dat ik dat ook eens ga proberen. Soms moet ik van 1 tot 9 werken dus dan eet je s'avonds daar.
)

orionneke schreef:Getver heel de dag niks eten.........

met beetje ketchup. 

maar dan heb ik ook wel echt honger

)
) koekjes en wat bevatten suiker, chips verkeerde vetten en verkeerde koolhydraten. Groente snacken is ook prima, maar leveren niet veel op qua calorieen en vullende voedingswaarden.
Het sporten maakt het niet eten alleen niet goed, sterker nog, het maakt dat je lichaam meer voedingsstoffen nodig heeft en je dus een groter calorietekort kweekt.
was al aan het kijken, dank je wel.
(m'n moeder is ook grootverbruiker
)

Helaaas