Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjelleke schreef:Bij ons gaan de zakken gewoon zo inb de koelkast. Wel meteen de koelkast vol maar het is het minste werk.
_Nelleke_ schreef:Ik woon niet echt in Muurp d'r regio maar ze mag 'm hebben hoor! Stuur 'm zo op!
Mjelleke schreef:Bij ons gaan de zakken gewoon zo inb de koelkast. Wel meteen de koelkast vol maar het is het minste werk.
Alwiene schreef:Ik ben dolblij met een grote koelkast, hier dus ook de zakkentactiek haha.
Maar Muurp wat slordig zeg, man man man, een foutje kan gebeuren maar dat is toch wel gewoon een puinhoop
PSvanLot schreef:Mjelleke schreef:Bij ons gaan de zakken gewoon zo inb de koelkast. Wel meteen de koelkast vol maar het is het minste werk.
Ik doe alleen de dingen die in de koelkast moeten, in de koelkast. De andere producten doe ik allemaal in een papieren zak en zet deze in de kast.
Vandaag de kipfilet met mosterd roomsaus. Man wat was dat lekker!
PSvanLot schreef:Majabeestje schreef:Hier ook altijd de zakken rechtstreeks de koelkast in.
Gisteren de biefstuk gehad, vond hem niet zo lekker.
De paprika/parelcouscous soep wel heerlijk. Morgen de pasta met kip.
Wij eten morgen de biefstuk. Ben benieuwd. Wat vond je er niet zo lekker aan?