Eindelijk gelukt om kruiden uit zaad te kweken. Yes. Nou nog de kruiden hoek in orde maken en hopen dat ze mij wat opleveren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pmarena schreef:Hier willen ze die zwaluwpotjes met een kleine opening bovenin ook niet, ze willen een nestje waarvan de bovenkant helemaal open is, en dan een balk of dak er boven. Onze boerenzwaluwtjes althansIk weet niet welke variant je hebt, de open of die met die kleine opening?
!
. Perfect ontwikkeld maar oh zo hard
. _CS_ schreef:Kirsten, leuk dat ze het zo goed doen in je nieuwe kas!
Hoe snel groeien aardbeien?
Wat er nog van ze over is wil ik morgen naar buiten doen, maar wil ze niet in volle grond.
Ze zijn nu nog niet zo groot, jaar hoeveel liter hebben ze ongeveer nodig om goed te kunnen groeien?
, een slak! Ongelovelijk, die beesten
ze zijn niet heel sterk, maar wat wil je voor 2 euro per meter. 
De hele beneden en hopelijk ook later -bovenverdieping buiten moet eraan geloven en mijn energie limiet komt helaas niet van duracell dus ik moet kiezen.
_CS_ schreef:Zo, de aardbeien buiten gezet met tunneltje eroverheen, op goede hoop dat ze wat bijkomen.
Dat ding had ik bij de aldi vandaan, bet stevig frame nog wel voor 8 euro.

Tinky12 schreef:Breghje...gelegeenideeënstruik...dat is waarschijnlijk een Forsythia
http://w3.interforcecms.nl/Bestanden/13 ... auline.jpg
Direct na de bloei snoeien,anders knip je de knoppen voor volgend jaar eruit
Want of het nou abrikoosjes of pruimpjes of perzikjes zijn, daar ben ik nog niet aan uit. Maar ook al ben ik aan het verven (misschien dan nog wahahaaha) ik maak er een foto van, van zowel het hele als het opengebroken vruchtje.
Komend weekend maar eens uittesten, ik moet alleen nog een manier zien te vinden om em aan de grond vast te zetten, het kan hier behoorlijk waaien..