Geen idee, heb hem eerst 2 uur buiten de koelkast laten drogen, toen voor de nacht in de koelkast en een uur voordat ik hem weg bracht weer uit de koelkast. Toen zweette hij nog iets.
Ik ga het weer lastig krijgen deze week. Ik wil voor zondagmiddag en maandagochtend een taart maken. Daarbij wil ik zondagochtend vrij houden voor de overige verjaardags voorbereidigen en hebben we zaterdagavond ook en verjaardag. Dus ik moet uiterlijk zaterdagmiddag klaar zijn. Maar nou krijg ik net het verzoek of ik vrijdagochtend vrij wil houden voor een verjaardagskadotje en heeft mijn man gezegd dat een vriendin van ons woensdag best wel even op de koffie mag komen. En een planning maken en goed uitvoeren is al niet mijn sterkste kant
Gelukkig kan die taart voor maandag in de vriezer en kan die op zondag mooi in het campingkoelkastje ontdooien (het bier moet maar in een speciekuip ), maar ik heb geen eenvoudig projectje in gedachten...
Bijna een nieuw topic! Kon het niet laten en heb voor morgen een bestelling aangenomen. 'Iets met hartjes' Ik ga een 20 cm vullen met bbr en confituur en overgieten met ganache, daarop rode hartjes, hoop dat het iets word
ClaudiaHS
Geplaatst: 07-08-12 09:45
Gisteren nog een taartje gemaakt. Een kadootje voor een collega van Lars waar we straks gaan kraamschudden. Op de foto lijkt de taart best scheef zie ik nu, maar volgens mij heb ik de foto een beetje scheef genomen want hij is echt niet scheef Over de blokjes ben ik niet zo tevreden, had er al 3 opzitten toen ik opeens bedacht dat ik beter even een afdruk in de taart kon maken met mijn patchwork cutter. Nouja, volgende keer beter. Links de taart, rechts het geboortekaartje van hun dochter.
Wreckh, leuke taart hoor..
(vind trouwens die nieuwe layout van bokt geen drol aan)
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 07-08-12 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt
en mooi zo echt een leuk taartje zo van het geboorte kaartje
Polivy
Geplaatst: 07-08-12 12:01
Haha, heerlijk snoetje.
Vraagje dames, ik heb mijn vriendje beloofd om een taart te maken voordat hij vertrekt. Maar nu wil hij als taart een wolk. Prima. Dat wordt dus samen bijsnijden. Maar vul je dan eerst en dan snijden? En hoe doe je dat dan met vullingen? Allemaal vullingen waarbij je geen dijkjes nodig hebt? Of maakt dat niet uit als je met ganache afsmeert?