Ik lees altijd de ingrediënten als ik een product niet ken, ik ben al veel te veel troep tegengekomen waar je het niet zou verwachten. Maar toch bedankt
Anoniem
Geplaatst: 27-04-13 19:55
Jeany schreef:
Waar eten jullie dat dan bij/op?
Oh, alles Op brood, crackers, als dip voor groenten (vooral erg lekker met wortel) en kaas..
Ah oké, veel mensen gebruiken het voor spieropbouw maar dat heeft alleen maar zin bij bodybuilders. Het vult inderdaad wel, ik heb een tijdje eiwitpoeder van de tuinen gebruikt omdat ik na het hardlopen veel spierpijn had, in de hoop dat het zo helpen, maar dat had niet echt effect geloof ik.
Zelf hummus maken is lekker, veel lekkerder dan supermarktspul. Peulvruchten gaar maken( dus weken en koken , of een blik opentrekken) en een teentje knof, schepje tahin, citroensap en wat peper en zout toevoegen en pureren maar. ik heb nu een pot limabonen hummus staan, maar je kunt ook hummus achtig spul van andere peulvruchten maken, of met pompoen of, de mogelijkheden zjn eindeloos. Schepje homemade sambal er door als je van spicy houd
Ik heb de laatste tijd erg veel last van een slechte huid: droog, vlekjes, pukkeltjes, puistjes... Vooral 's ochtends ziet het er niet uit. Ik eet/drink niet anders dan normaal en heb mijn nivea creme al vervangen door een creme op basis van argan-olie, maar het maakt geen verschil. Ik had altijd een perfecte huid en snap echt niet waar dit ineens vandaan komt.. Iemand een idee?
Ik gebruik sojaproteine, maar meer omdat ik anders maar 50gr proteine per dag binnenkrijg Ik eet voornamelijk veganistisch. Als jij normaal of vegetarisch eet zul je dat probleem niet hebben
heb vorige week ook zelf humus gemaakt.. Was een beetje te scheutig geweest met de tahin geloof ik.. Ook mijn kikkererwten wouden niet echt fijn worden met de blender en staafmixer.. Beetje jammer.. Was niet te eten, terwijl ik die uit de winkel heerlijk vind!