Bedankt voor de complimenten! De eerste is ook mijn favoriet! Echt een bruidstaart vind ik met rozen enzovoort! De 2de is ook leuk, maar deze mensen wouden absoluut geen rozen, want dat vonden ze oudewets...
De Bonkito taart is inderdaad erg leuk geworden zeg!
En het puzzelplaatje is sweet!
Rusty nee heb ze zo gebakken in een speciale pan, maar wat een *** werk!
Mando leuk geworden hoor!
meggiemag dat zijn gewoon cc papiertjes
Sinelia leuke taarten dat kleintje vind ik juist wel strak als je het zelf hebt gesneden! Knap hoor!
IngridB
Geplaatst: 24-11-11 15:22
Monique ze zijn beide prachtig hoor maar de eerste is echt super mooi.
Mando erg leuk gedaan voor de eerste keer
Sinelia ook hele leuke taarten geworden
Mando
Geplaatst: 24-11-11 15:38
Ja vinden jullie, goh wat lief dank je wel. Ik wordt er ook wel vrolijk van als ik de trommel open maak
Je mocht maar 4 kleuren maken en dan zit je daar en je weet niet eens wat je moet doen dus ik had wel een beetje spijt van mijn groen maar goed dat is weer leuk voor bloemblaadjes.
Jullie zijn al zover dat ik mezelf echt wel een stuntel voel voor de eerste keer Maar goed ik blijf doortobben.... komt allemaal goed.
monique, vind jouw kleine gebakje ook erg chique. Hoe doe je dat met de omhulsel om het cakejes heen dan?
Ik wilde cupcakes met pietjes maken en dan dat het veertje en de kraag uitsteekt, hoe zou ik dat het beste kunnen doen? Ik dacht zelf aan fondant en dan nachtje laten drogen, of zou ik er dan nog iets door moeten doen?
Rinske
Geplaatst: 24-11-11 16:00
Dat is wel het mooiste denk ik Rusty . Je zou voor de kraag verschillende witte randjes kunnen frillen en die over elkaar heen leggen .
Hierboven staan ook weer super leuke taarten! ij die wasmachine zie ik er echt een gezichtje in, heel leuk .
Nog even een vraag: wat is makkelijker om te bekleden de eerste keer een boltaartje of die juist niet? Zit te twijfelen om komend weekend maar eens aan een taart te beginnen.
En wat is lekker om de biscuit mee te vullen? Is jam en botercreme een optie? Of hebben jullie betere suggesties?
En klopt het dat ik het biscuit kan afsmeren met botercreme, om hem vervolgens met fondant te bekleden? Kan ik dat fondant gewoon kneden, uitrollen en dan de taart bekleden?
En de laatste vraag: hoe kan ik de petit fourtjes versieren met iets, moet ik iets gebruiken waardoor het blijft plakken?
Ik hoop dat iemand van jullie mijn vragen wilt beantwoorden!
Ik heb nog nooit eerder iets gemaakt, dus hoop dat dit niet meteen te moeilijk is.
Grrr koop ik een blik voor de cupcakes.. is mijn combimagnetron te klein Grrrrrrrrr wilde vanavond gaan bakken .. maarja dat gaat ook niet zonder eieren en aangezien ik een vent heb die alles op maakt maar niet meld dat het op is.. tja.. dan blijf ik gewoon bij denken dat ik ga bakken
Vraag het niet aan mij Britt.. ik ben helemaal een leek