wel een leuk idee als mijn vriend uiteindelijk jarig is en dan nog steeds angry birds zou spelen, dan maak ik zoiets gewoon op een taartje 
Want het zijn opzich wel makkelijk te boetseren figuurtjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rinske schreef:Okidokie, onderplaten heb ik wel liggen, en cellofaan kan ik nog ff kopen. Doe ik het gewoon zo en mag ze hem op komen halen. Nu nog even kijken hoe ik een topsy turvy kan stutten, is het handig om dan tussen die 2 taarten wat botercreme te doen, want anders glijdt ie denk ik van de onderste taart af?
. Ik verander ook elke 5 minuten van gedachten, heel handig, creatief brein, hahahahahaha. Het is de bedoeling dat het Kneutervrouwtje van deze website www.kouwekaant.nl erin verwerkt wordt. Maar ik denk dat het best leuk is om een grote jurk te maken, dan zou ik de bovenkant van cereal treats kunnen maken. Net zoals zo'n barbietaart zeg maar. Alhoewel de borsten en klompen nog best een klusje zullen zijn denk ik
. 
ik kon het niet anders indelen.... 
Falona schreef:1 voor 1 doen
Het lukt hier al voor geen meter, komt Hubbie net thuis. Begint meteen hele verhalen op te hangen, dingen laten zien, aandacht vragen *zucht*
Ik zou de raket dan rood doen, zo'n "Kuifje naar de maan"-raket