Men_Sven schreef:wow mooie taarten weer meiden...waar laten jullie die foto's voor op de taart maken?
Een vrouw die hier ook in Veldhoven woont!

Haar heb ik via DLT leren kennen met een oproepje..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Men_Sven schreef:wow mooie taarten weer meiden...waar laten jullie die foto's voor op de taart maken?
Ashleey_ schreef:LetsgoKelly schreef:Hele mooie blond taart!
Ik zag ook nog heel wat andere mooie taartjes en smakelijke vullingen. Leuke cakepops ook!
Ik gebruik altijd pure chocolade callets om te smelten. Vind ik lekkerder dan melkchocolade.
Deze taart heb ik vorige week gemaakt. Voor 50 personen, het grootste wat ik tot nu toe heb gemaakt![]()
Het thema was Willemstad (curaçao). Ik was er best wel trots op.
De vullingen zijn, van onder naar boven, Citroenkwark en citroencreme. Mokka creme met een laagje crispychoc, aardbeienjam en aardbeiencreme.
[mg]http://img.photobucket.com/albums/v460/devennetjes/Taarten/willemstadb2.jpg[/img]
Wauw wat knap! Mag ik zeggen dat ik vind dat jij wel heeeel erg vooruit gegaan bent met je taarten? Echt een verschil zeg!
Kinke schreef:Sligro verkoopt bijna niets voor taarten maken hoor. Ik ben er vorige week nog geweest.
Het schijnt dat de Makro veel meer heeft.
LetsgoKelly schreef:Dankjewel! Wat lief dat je dat zegt!
Uhm.. bedoel jij misschien Rietchy uit Veldhoven? Ben jij dan de Ashley die misschien ook naar een freubelavond wilde komen?
Jeetje die paarden van gumpaste