Nee tuurlijk niet mijn tantes kopen altijd faillisementen enz op, daar zaten deze bij, vroegen of ik interesse had, dus had ze voor 20,- overgenomen, dus voor 15 incl maggie wel weg
Ja zeker, is best handig kan vaak dingen via via krijgen voor een prikkie en soms zelfs gratis zoals die prachtige oven en een zonnehemel.. heb ik voor niets gehad.. maarja heb als dank hun wel een taart gegeven toen ze 12,5jr getrouwd waren
Wat ontzettend gaaf jaime! Wat wordt het mooi Vind vooral die zwarte CC erg leuk en die vlinder ziet er ook weer prachtig uit. Lukt het allemaal een beetje met bakken? Lig je op schema?
Jaime, wat kan jij strak bekleden zeg, echt super mooi!
Exodus
Geplaatst: 08-10-10 09:06
Exodus schreef:
Wat wil je ervoor hebben Jaime?
Jaime
imd
Geplaatst: 08-10-10 09:26
Jaime_ schreef:
Nee tuurlijk niet mijn tantes kopen altijd faillisementen enz op, daar zaten deze bij, vroegen of ik interesse had, dus had ze voor 20,- overgenomen, dus voor 15 incl maggie wel weg
Met twee van die bakvormen kan je ook makkelijk een 3d taart maken Zet je m rechtop als een opstijgende raket Ziet er al prachtig uit Jaime! Ben benieuwd straks naar een totaalfoto van je stand
Esgaroth
Geplaatst: 08-10-10 10:11
BrittKitt schreef:
Met twee van die bakvormen kan je ook makkelijk een 3d taart maken Zet je m rechtop als een opstijgende raket
Oh my God Die mold brengt wel iets teweeg hier Ik ben ook benieuwd hoe je die mooie vlinder gemaakt hebt!
Die vlinder is geen uitsteker of mold voor helaas.. deze zijn gemaakt van fondant met daarop een stencil, vervolgens moet je de vlinder zelf uitsnijden enz, dat laatste is heel lastig