Is dat niet excl btw? Ik ging laatst met wc papier en pampers de Sligro uit omdat ik dacht dat het goedkoop was. Maar toen de btw erover kwam viel dat nog wel een beetje tegen
kebie
Geplaatst: 20-05-10 15:03
Katja schreef:
Ik gooi een flink stuk een seconde of 10 in de magnetron op de hoogste stand. Even kneden en als het nodig is nog een keer 5 seconden. Scheelt echt enorm.
En 40 sec op volvermogen levert je een brandblaar op
haha grappig Wel leuk dat ze dat als extra erbij geven
Ben benieuwd of Homebaked qua producten net zo goed is als DLT! Want het scheelt wel een hoop geld. Anders ga ik voor mn volgende taart daar ook spulletjes bestellen Komt er verder geen btw bij oid, of andere kosten waardoor het toch weer wat duurder wordt achteraf?
Nouja, zo vloeibaar is het niet.. het lijkt een beetje op de botercrememix zonder de boter erbij.. ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven. Het is wel stevig.. maar als ik er een schoef opleg, zakt hij weg
wereld
Geplaatst: 21-05-10 00:16
Mooie taart!!
Wat gaat dit topic weer snel, heb echt geen tijd gehad om alles bij te lezen...
Ik ben nu ook mijn lijstje aan het aanvullen, dat doe k op DLT en homebaked, en dan kijken waar ik goedkoper uit ben ^^ Zal vast wel homebaked zijn, maar bij DLT is het heel handig met je verlanglijstje/winkelwagentje enzo
Chernique
Geplaatst: 21-05-10 08:38
Ik wil een stapeltaart maken van 2 hoog voor eind volgende week, maar die houten dowels zijn uitverkocht bij DLT en homebaked (en wordt pas 28 mei verwacht) en die plastic wil ik niet..
En de persoon is alergisch voor chocolade, dus daar kan ik ook niet mee stutten Kan het met die lollipop sticks? en dan gewoon wat meer erin doen?