Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Dag gisteren:
O: schaaltje Aardbeimoezzz, muesli met Sojamelk
stofzuigen, 15 min lopen, boodschappen, 10 min lopen
L: 3 br boterhammen; 1 gekookt ei, 2x kipfilet
1 uur paardrijden
T: appel
T: 4 kletskoppen
A: Indonesisch (zvrijst, kipfilet, tofu, bamboereepjes, paksoi, maiskolfjes en dat alles met sambal/kokos en nog meer kruiden: lekkerrr!)
T: 4 kletskoppen
LittleAnn schreef:Myra ben je al naar de psycholoog geweest? Hoe is het gegaan?
scarlet, goed qua hoeveelheden maar ik mis je fruit....
Liedje schreef:Maar bij mij is het niet af en toe red bull....
McFleurie schreef:Eigenlijk eten de meeste hier juist gezonde dingen als tussendoortjes, een keer chocola op een feestje ofzo mag wel eens, maar niet wekelijks ofzo. Is iet de bedoeling iig.
Mesten mensen nemen tussen ontbijt en lunch 1 tussendoortje, ontbijtkoek/eierkoek/'verantwoorde' koeken (evergreen enzo), dan tussen lunch ook 1 tot 3 tussendoortjes en dan na je eten ook nog 1 (en evt een toetje). Kijk maar eens naar wat schema's van mensen, dan krijg je wel een beetje een idee van hoe t ong zit
Ik drink zelf veel light dranken, water drinken is wel belangrijk, je kan ook vruchtensap doen, maar dan moet je oppassen voor de toegevoegde suikers enzo.
RicardoOpa schreef:RicardoOpa schreef:Vandaag;
O; 2 boterhammen. 1x runderrollade. 1x kaas/banaan.
T; Pakje Evergeen
L; Grote eierkoek. Yoghurtje (aardbeien) 125 ml. Plak ontbijtkoek.
T; Appel & Snack a Jack Caramel..
T; Stukje taart?
A; Hutspot.
Wilt iemand commentaar geven?
sokje87 schreef:Mag ik trouwens even melden dat ik niet te spreken ben over het 'gezondheidsgehalte' van koeken als evergreens, milkbreaks etc?
Veel suikers en vetten, weinig goeds imo
denice schreef:sokje87 schreef:Mag ik trouwens even melden dat ik niet te spreken ben over het 'gezondheidsgehalte' van koeken als evergreens, milkbreaks etc?
Veel suikers en vetten, weinig goeds imo
Hay meiden!
Ik ben het helemaal met je eens sok! ik eet ze daarom ook niet! twee pakjes staat gelijk aan een magnum!