tussendoor wat biscuitjes, vet vrije snoepjes en een appel
Als lunch 2 boterhammen met sandwichspread
Vanavond eet ik lekker macaroni met groenten en een valess burger, heb er al helemaal zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Scarlet_ schreef:Heb dus ook nog tae bo gedaan vandaag, en callanetics. En niet te vergeten met meubels en pakketen laminaat gesleept

Om af te vallen vind ik vakantie wel iets lastiger omdat ik nu langer in bed blijf --> later ontbijten.
Lekker slecht die pindakaas, maar ik heb de sandwichspread gister opgemaakt en die andere pot die er ook nog stond maar weggegooid, zag er niet meer zo fijn uit 
Lekker druk bezig zijn met je paardje. Is hardlopen niks voor jou? Ipv fietsen naar school.
Bovendien moet ik straks veel werken. Ik werk in een winkel waar je veel staat/loopt dus dat is ook al een beetje beweging.

en je wordt ook slanker
daar doe ik het ook voor, om juist strakker te worden. Wanneer je dan slanker wordt is het mooi meegenomen, ja ik wil ook wel wat afvallen maar dit gaat gemakkelijker wanneer je ook strakker wordt.
niet zo heel erg veel (0.8 kg vergeleken met vorige week) maar op deze manier houd ik het langer vol.
Heb je idd meer kans dat het er ook af blijft. Ik val niet echt meer af, maar ik zie wel dat het een beetje strakker wordt, daar doen we het dan maar voor. Ik kom in ieder geval niet aan terwijl ik wel normaal tot veel eet. 
Maar soms ben ik de ene dag hetzelfde gewicht als die dag ervoor en soms ben ik opeens een halve kilo lichter terwijl ik hetzelfde eet 
zwarte asics, vet hip
dus moet ze natuurlijk wel even uitproberen. En wil m'n drie keer per week wel halen.
Kon dus niet normaal mee eten, maar ik wilde toch geen gebakken aardappel.
Echt heel lekker!
Verder normaal gegeten. 

_Scarlet_ schreef:Tropico, is 't niet een idee om dan 's middags warm te eten, of voordat je weggaat, en dan tijdens het werk een broodje te nemen?
. Wij hebben op het werk helemaal geen pauzes je eet wat terwijl je aan het bakken, frituren ect. bent.