Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kameleon94 schreef:Mag ik me hier ook melden? Wil na de feestdagen weer gewoon/gezond gaan eten. Ik heb niet als doel om af te vallen, maar wil wel graag wat strakker worden. Vandaar dat ik vrij veel sport momenteel en veel eiwitrijk voedsel probeer te eten. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lijstje vinden
B: 30 days shred level 2
O: 50g havermout met schaaltje magere yoghurt en wat kaneel
L: schaaltje mandarijn (uit blik), 2 meergranen boterhammen met gebakken ei + 1x kaas beleg
T: meergranen boterham met sandwichspread
A: aardappels (3 opscheplepels), snijbonen (4 opscheplepels), spinazie-kaasrondo, vegetarische jus, komkommer. Schaaltje optimel vanille vla toe.
T: Rijstwafel met chocoladelaagje
D: Koffie, thee, water + 2 glazen cola zero
Edit: avondtussendoortje toegevoegd.
LisErm94 schreef:Welkom kameleon94
Komen veel balanslijstjes voorbijZelf ook een soort van balansdagje gehouden maar ik had echt moeite om alle oliebollen en lekkere hapjes te weerstaan. Geloof dat ik door al het eten van de afgelopen week mezelf weer even moet overtuigen over hoe goed ik me voel bij gezond eten, tot nu toe heb ik meer zin om de reep chocolade uit de kast te halen
maar ben er echt klaar mee. Back to normal..
O/L: 90 gram havermout, 7.5 gram lijnzaad, 7.5 gram haverzemelen, 200 ml ongezoete sojamelk & 1 grote appel met kaneel
T: 1 mandarijn, 14 cherrytomaatjes, 2 olijven
A: restje groentesoep (half kopje), flink bord boerenkool met ong. 60 gram hamlap
T: magere yoghurt (gok 350/400 gram) met halve schep whey (ong 14 gram) en 1 beschuit
D: water en groene thee
B: /
__Leonie schreef:Hier gister verder niets meer gegeten dan wat op mijn lijstje stond.
Eerste oudjaarsavond dat ik niet misselijk ging slapen van het vele eten. Vandaag tot nu toe nog heel goed.
Zo nog avond naar de sauna, dus vroeg eten.
O: havermout met yoghurt, chia en banaan.
L: 3 kleine sneetjes (ong een halve normale boterham) met tomaat, mozzarella, basilicum en balsamico. 2kiwis
T: handje gezoute amandelen
A: pasta salade van vk pasta, gerookte zalm, veldsla, basilicum, paar noten en sausje van yoghurt en olijfolie.
T: glas sinaasappel aarbei sap vers
B: 14km fietsen, een paard gereden. Half uur wandelen. Avond gedobberd en gezwommen in de sauna.
En iedereen nog een gelukkig nieuwjaar natuurlijk!:)
fleur_yen schreef:O: 30 gr havermout met zomerfruit, kaki, walnoot, lijnzaad
L: smoothie, 1 rode biet, halve avocado, 2 mandarijnen, venkel, knolselderij, cranberries
T: plak roggebrood met pindakaas en kaas, appel, 1 toffee
A: tagliatelle met witte saus, een stuk gegrilde zalm en kleine porties sperzieboontjes, bloemkool, broccoli, peultjes en avocado
T: stuk zelfgemaakte witte chocolade cheesecake, wat zomerfruit een een klein bolletje chocolade ijs
T: 1 oliebol en een appelbeignet
D: cappuccino, water flugels en een aantal glazen malibu-cola
T: Om 7u 's ochtends een een half stuk tosti
Fijne avond allemaal, en alvast een mooi en gezond 2014
fleur_yen schreef:Oudjaarsdag:
O: 30/40 gr havermout met 10 gr rozijnen, 1 appel, 4 gr lijnzaad, 5/6 gr walnoten