Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat doen we dus niet meer...
... alleen zit ze vrij laag dus wel bereikbaar voor katten. Ik heb alle stoelen uit de buurt gehaald en doe in de schemering de hond even in de tuin, tot nu toe doet ze het goed en laat ze zich niet weg jagen door mijn brave niet-vogel-etende katten of door ons we kunnen redelijk dichtbij komen.
oh vind ik zo mooi
die trossen met blauw/paarse bloemen het geeft echt een rustiek gevoel aan je tuin! Ja ik heb me al verdiept in het snoeien/binden enz.. zodat er hopelijk wel snel bloemen aan komen en ik geen 3 jaar hoef te wachten...
vind wel gezellig dat gekwetter en hooi moest ik toch al afdekken.Hier pikken ze de zaadjes uit het hooi als de jongens aan het eten zijn
Worden al erg brutaal,zitten al te wachten als ik hooi in de netten doe...niet meer wachten totdat ik wegben.

Allemaal gezakt
Die dingen komen nu al te voorschijn.
ze waaien wel snel los en omver, maar het ziet er erg leuk uit voor dat geld! 
8nnemiek schreef:Mijn kasplanten staan ook nog bijna allemaal binnen, alleen een paar grotere tomaten staan in de kas. Al denk ik dat ik de paprika's ook snel de kas in doe, die worden echt te groot op de vensterbank.
Ik zie overal heel veel tomatenplanten langs komen.. maar hoeveel planten heb je nu eigenlijk nodig voor twee personen? Als je een paar keer per week pastasaus en tomatensoep wil maken?

wij hebben hier ook 50 kg Hendrik Jan de tuinman rondlopen ... i gave up, beter voor mijn gemoedstoestand