Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Brood gaat zeker mee, maar als lunch. Als ik brood als tussendoortje mee ga nemen, dan vind ik de weegschaal daarna niet zo lief meer
Speltmuffins, nooit van gehoord, ik ga eens googlen. Ik had nu gemengde noten met wat krenten en rozijnen, zit ook te denken over gedroogd fruit, zou dat wat zijn?
Colway schreef:Ik vind een smoothie echt handig, drinkt zo weg en lekker van smaak.
Je kan ook in 2 delen ontbijten? Een uur na je eerste ontbijt nog kwark nemen bijvoorbeeld of een cracker?
Deau schreef:Mrijn schreef:Ik ben net voor het eerst naar de sportschool geweest voor een sessie met de milon trainingscirkel. Het voelde wel erg effectief! Ik vind het alleen wel erg duur. 60euro per 4 weken... is dat erg prijzig vergeleken bij andere sportscholen? Ik mag 2weken gratis proberen dus ik heb nog even bedenktijd.
Wij hadden maar een proefles gehad, maar ik was wel meteen enthousiast. Ja het is echt duur, dacht dat het voor mij ook 60,- was. Maar er is van de week toch een andere bedrag afgeschreven, iets van 48,-. Even aan vriendinnetje vragen wat zij moest betalen.
Ik vind het een fijne sport om te doen, alleen de crosstrainer is vreselijk, zijn maar 4 minuten maar toch! Bij ons is het al heel erg populair.
VogeltjeM schreef:Lalidan schreef:Brood gaat zeker mee, maar als lunch. Als ik brood als tussendoortje mee ga nemen, dan vind ik de weegschaal daarna niet zo lief meer
Speltmuffins, nooit van gehoord, ik ga eens googlen. Ik had nu gemengde noten met wat krenten en rozijnen, zit ook te denken over gedroogd fruit, zou dat wat zijn?
Op google zijn veel recepten geplaatst die alsnog veel boter etc. bevatten. Ik heb gewoon een recept gepakt met zo min mogelijk boter en heb de suiker weggelaten. Was alsnog goed te doen qua zoetheid, door het vele fruit!
Ook kan je havermoutkoekjes enzo bakken, bevatten veel koolhydraten, maar zijn wel gezond! Voor gezonde chocolade-havermoutkoekjes kan je op de site van Amber Albarda kijken
Ik heb daarnet voor het eerst die chocoladekoekjes van Amber Albarda gemaaktZijn wel iets anders dan gewone koekjes, maar heel goed te doen! Heb ook een groot deel ingevroren, dus ik hoop dat ze net zo lekker weer terug uit de vriezer komen
Vind het zonde om alles in één keer op te eten namelijk.
iklieftponys schreef:Ja klopt geen kaas eten dat dacht ik zelf ook al, alleen wat dan wel...? ik moet op zo'n moment echt even iets kunnen eten om mezelf er van te weerhouden niet in m'n oude patroon terug te vallen. (jaja heel slecht maar ik ben nog niet zo lang bezig, en at eerst mijn verdriet vaak 'weg' wat niet lukt, dus het is erg moeilijk)