Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Omdat het creamcheese is, zou ik het dan vrijdag invriezen en zaterdagmiddag/avond er weer uit halen. Just to be sure...
zonnepaardje schreef:Ik wil het boltaartje vrijdag vullen met chocomousse en creamcheesevulling (met een smaakje; alleen weet ik nog niet welk) en bekleden.
Maar kan ik dat als hij pas zondag wordt opgegeten ?
Lente schreef:Even kort vraagje tussendoor... laatst eens cupcakes gemaakt met cupcakemix. Daar stond op dat het ook gebruikt kon worden voor gewone cake. Kan ik dat ook andersom doen? Een cakebeslag maken en daar dan cupcakes mee maken? Ik heb namelijk marsepein en fondant in huis en heb eigenlijk wel zin om te bakken
Mayo schreef:zonnepaardje schreef:Ik wil het boltaartje vrijdag vullen met chocomousse en creamcheesevulling (met een smaakje; alleen weet ik nog niet welk) en bekleden.
Maar kan ik dat als hij pas zondag wordt opgegeten ?
Hangt er vanaf, chocomousse is een lactose product en daarvoor hou ik maximaal 2 dagen aan na bereiding of openen van de verpakking. Sowieso is het een koelkast vulling.
Kortom zo laat mogelijk vullen en zo snel mogelijk opeten dan. Niet bijvoorbeeld om 08.00 uur op vrijdag vullen en om 23.00 uur zondagavond pas eten. Tenminste het kan misschien wel, maar ik doe het niet
MamaMiesje schreef:Lente schreef:Even kort vraagje tussendoor... laatst eens cupcakes gemaakt met cupcakemix. Daar stond op dat het ook gebruikt kon worden voor gewone cake. Kan ik dat ook andersom doen? Een cakebeslag maken en daar dan cupcakes mee maken? Ik heb namelijk marsepein en fondant in huis en heb eigenlijk wel zin om te bakken
Hebben wij een beetje last van W.O.G.?