Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
speedyweedy schreef:Ik heb idd ook vooral van die kleine naaktslakjes. Ik strooi escar-go, dat zijn ook van die korrels die voor katten en vogels niet giftig zijn. Maar nu vraag ik me af of ze voor slakken misschien ook niet giftig zijn![]()
.

Saffier schreef:Wij gaan vanavond eindelijk onze eerste aardbei eten!! Heb er van de week een net overheen gedaan omdat de aardbeien weg waren voor ze goed rood werden.
Ook vanmiddag een kruisbes kunnen eten
Ik heb er gelijk maar veel slakkenkorrels rond gestrooid want ik wil niet dat ze gelijk opgegeten worden. Ik heb ze van mijn oma gehad, die ze weer van een vriendin van haar had. Ze is heel erg benieuwd hoe ze het doen.
Beetje banketstaaf als ik dan zeg: ja ze zijn opgegeten door slakken.
Helemaal blij... 
iets met dat lijstjes handig zijn als je ze niet kwijt maakt

de pepers staan hutje mutje, de tomaten groeien de pan uit , de kas barst echt uit zijn voegen, moet straks echt even een afdak fabrieken, heb nog een paar 16mm dikke kanaalplaten staan( maken ze ook serredaken etc van) daar ga ik er 1 van aan de schutting monteren met poten er onder, dan kunnen een aantal tomaten de kas uit onder het afdak en dan heb ik weer wat ruimte in de kas om de pepers wat meer ruimte te geven... ook omdat als de ene wilde soort die ik heb echt op gang komt, die zo de plaats van 4 van de tomaten nodig gaat kunnen hebben
en ik heb last van tomaten die het plafond bereiken
misschien toch maar toppen... en nog een klimnet voor de snijbonen en ook nog wat plantenklemmen scoren...dat word even naar de fixet en de welkoop
Ze zijn nu al best groot. Maarja, het is m'n eerste jaar, ik kan ook niet alles weten. 
Verder nog 3 aangepikte, want de vogels houden er ook nogal van.