Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ben bezig met n taartenmap, daar komen allemaal ontwerpen in, bestellingen, afgeronde bestellingen, rekeningen van de webshops, patronen, recepten enzo, best leuk
Nu ff offtopic: vrijdag n vis gekocht bij de Intratuin, zaterdag ziekte in t aquarium vandaag alle vissen doodheb nog nooit eerder n ziekte of iets erin gehad! Dus ik ga nu met n zakje dode vissen naar de intratuin
Mayo schreef:Chernique schreef:Ik had eerst ook geen idee, maar ik wil nu iets maken vol met bloemetjes en vlinders
En die dan mooi dusten (H)
Maar dusten betekend poederen. Als je dust aanmaakt met alcohol, dan word het verf en ga je dus verven. Dat zijn verschillende technieken met hele veschillende resultaten.
hyppolyte schreef:Dat zal best, maar dan nog moeten zij wel een gezonde vis verkopen, ongeacht die quarantaineperiode. Als het beestje ziek was dan maakt die week quarantaine ook niet uit waarschijnlijk.
Heb trouwens ook nog nooit gehoord van die week quarantaine, wel dat je het zakje eerst op temperatuur moet laten komen, maarja, ik ben ook geen vissenmiep.