wintersport gaat naar La Norma. vlak bij Val Thorens. waar ga jij heen suus? eva, oostenrijk is het feest- en skiland bij uitstek! wij gaan dit jaar voor het eerst naar La France.
wendy, toch wat kosten maken denk ik door het hoofdstel bij de schoenmaker te laten herstellen. dat kost je hoogstens een paar euri. ik ben overigens ook wel eens opgelicht door een verkoopster hier op bokt met een frontriem. heb een Mod ingeschakeld en het is keurig opgelost. verder alleen maar goede ervaringen met internetkopen.
Pantykous
Geplaatst: 23-03-09 16:07
Ik gebruik ook niet veel make-up, maar heb er wel veel van liggen. Heb doordeweeks alleen een beetje wenkbrauwpotlood en mascara van Estee Lauder. Heel soms een beetje foundation, die is minimaal dekkend. Maar ik heb een droge huid, en soms vlekt ze erg als ik bijvoorbeeld gedoucht heb. Dan is het wel prettig.
Heb doorgaans al mijn verzorgingsproducten van Shiseido, heel fijn merk. Heb nu een nieuwe nachtcreme van een zwitsers merk, ook super. En ook helemaal eco en niet op dieren getest, is wel fijn.
Kost wat, maar ach.
@Sanne: Heb gisteren nog een buitenritje gemaakt. Galopje en een bokje ging nog heel best. En ze wordt dik joh! Niet normaal, wat een speklap!
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 23-03-09 16:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Als mensen mij zien denken ze vaak dat ik echt zo'n "Meisjes-meisje" ben, maar das volgens mij eigk juist totaaalll niet zo Vroegah was ik net een jongetje
ik ben echt slecht wbt huidverzorging Heb wel dagcreme staan, maar gebruik het nauwelijks...smeer alleen wel altijd bodylotion na het douchen, maar dan ook alleen maar mn benen, handen en gezicht
Make-up gebruik ik ook niet veel, iig geen foundation, geen poeder oid...alleen mascara en beetje concealer om iig een beetje de kringen onder mn ogen weg te werken
Ik heb overigens wel veel van dat soort dingen staan, ik gebruik het alleen gewoon niet
Schoenmaker hier is niezo goedkoop Laatst 2 nieuwe dopjes onder mn hakkies laten zetten was al 9,50.. Ik wacht eerst af wat die mod zegt Maar als ik dat ene riempje laat vervangen dan heb je de ene kant van de crosslink een ander soort leer, en dan ben ik bang dat het niet gelijkmatig gaat uitrekken enzo.. En dan heb ik een hoofdstel laten maken en ben ik uiteindelijk net zoveel kwijt als dat ik het nieuw had gekocht..
Het enige dure wat ik kocht was m'n John Frieda shampoo, maar daar ben ik ook van af gestapt. Wat verzorgingsproducten ben ik idd ook niet een écht meisje-meisje
Make-up draag ik wel zo goed als elke dag, maar gewoon mascara en een beetje camouflage. Lippenstift of oogschaduw gebruik ik nooit.
Ik ben blond ( ) en je ziet m'n wenkbrauwen bijna niet, zou ze weleens willen laten epileren, maar durf niet zo goed Het valt ook nooit iemand op, want je ziet ze toch bijna niet, maja Ben laatst dus voor 't eerst naar de sauna geweest, was echt big deal voor me Maar wel supertrots dat ik me over mn schaamtegevoel heen heb gezet Ik heb van dat colouradapt ofzo foundation?
make-up? is da? doe ik niet aan. heb het wel liggen, maar volgens mij is het inmiddels verdroogd smeer alleen iedere avond trouw mijn handen en nagelriemen in met olie.
wendy, ga gewoon eens vragen wat het bij de schoenmaker gaat kosten. even inlichtingen inwinnen. hoofdstel meenemen en laten bekijken kost niets tenslotte.
Is niks bijzonders aan hoor Ingrid, zijn ook gewoon mensen.
Zal ik voor de verandering anders ook een dag posten?
Ontbijt: Biogarde yoghurt, krentenbolletje. Actimel. Kop thee. T: Kruidkoek Lunch: Bruine triangel met kaas, tomaat en pesto uit de oven. Pak vifit, kop thee. T: 3 mandarijnen Diner: ?
haaj, ik benw eer terug na een ongezond weekend. Planning voor vandaag O conrflakes met vla en yoghurt T oranjekoek, wegen afscheid collega l 2 bolletjes met 30+ kaas en sinaasappel T 2 chocospritsen D kip siam T plakje indische cake