En koud
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En koud

Gelukkig dat de fysio wel goed helpt dan 
Eerst moest ik alleen maar huilen, nu gelukkig niet meer de hele tijd, heb nu meer het gevoel dat het besef even weg is en dat alles langs me heen gaat, heel stom

(medium heb ik nu en lite neem ik van een bokker over) en nog de rambo onderdeken 100gr Kan ik mooi van 0, 100, 200, 300, 370 eventueel zelfs 470 maar dat is niet echt nodig gezien die niet geschoren is. Heb wel twee bucas dekens (had ik overgenomen van iemand) maar zijn helaas te groot voor hem, rhino zit hem veel beter gezien hij zo smal is.
ben benieuwd hoe het gaat... denk niet zo goed als vorige keer.. want hij heeft erg weinig gedaan afgelopen week. Want ja kunnen niet de wei op nu met die weer (te nat en glad) dus staan paar uur per dag in de bak. En verder is de bak dus ook niet te rijden, dus beetje longeren in de binnen longeercirkel... vandaag dan een poging gedaan in t bos, uurtje gestapt, maar is nog niet te doen met ijzers.. 
Vriendje even bellen?
of anders een vriendin die even gezellig langskomt en een arm om je heen slaat?

Dat ik me niet afsluit voor de hele buitenwereld
(ben nogal van het mezelf terugtrekken als ik me rot voel
probeer ik nu juist niet te doen, maar kost wel moeite en veel energie
)
snap dat je je ventje mist
(Moest ik even kwijt). 
Ik mis ook een arm om me heen
Lag elke avond in z'n armen en mis dat zo ontzettend
benangelique schreef:ik merk dat ik me de laatste tijd ook veel te goed kan afzonderen. dat zorgt er wel voor dat je je knap eenzaam kan voelen wendy!
Alleen maar op m'n kamer zitten en er alleen uitkomen voor het hoognodige. Dat wil ik niet meer
Dus probeer wel er elke dag even uit te gaan en met iemand een praatje te maken enzo en gewoon een beetje bezig te zijn
Als ik thuis ben mag ik van mezelf ook niet meer heel de tijd op bed liggen huilen
Af en toe mag ik er even aan toe geven
En daarna als ik weer rustig ben probeer ik weer wat afleiding te zoeken 
En dan merk je echt dat er veel meer mensen zijn die om je geven dan je denkt!!!
kan me voorstellen dat je nu heel blij bent met Hans!
Waar woont die dan?
benangelique schreef:vriendje van sizz zit in het land van de kangaroo's wendy.
kop op sizz, je mag bijna naar hem toe! hoeveel nachtjes nog?
ik sluit me niet zozeer af door niets te ondernemen, maar door niet meer te praten. wel kletsen, maar niet praten. snap je wat ik bedoel?

Wel fijn dat je er ook een paar weken heen gaat!!
Haha en dan ga je toch lekker slapen? 
Bij mij denken mensen vaak dat ik zo'n vrolijke spontane meid ben, maar ik spreek niet zomaar uit hoe ik me voel
En áls ik er over praat doe ik dat heel luchtig, zijn maar een paar mensen waarbij ik echt emoties bij m'n verhaal durf te tonen
Een paar mensen opzoeken die je echt vertrouwd en toch je verhaal doen!
Zul je zien dat ze echt voor je klaarstaan!
Over drie weekjes ga je lekker daar naar toe