[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:05

Buikpijn Scheve mond En koud Sigaar

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:07

iedereen moe hier?
na een nacht van slechts 4 uur en gisteren een hele lange dag (presentatie ging gooooeeeed!) en vannacht weer niet zo'n beste nacht (veel wakker) was ik vandaag beroerd van de hoofdpijn.
moest ook naar de fysio, want nek stond weer strak. die heeft me flink pijn gedaan maar het heeft wel geholpen.
vanmiddag van 4 tot 6 comateus op bed gelegen.

sorry dat ik zo ego ben even deze dagen, onthou niets van wat jullie zeggen. lees wel bij hoor!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:11

Ik slaap wel veel, maar heel onrustig, lig de hele tijd te draaien en wordt ook regelmatig wakker, dus echt uitgerust ben ik niet

Dat is wel érg weinig slaap angelique!! Maar fijn dat de presentatie zo goed ging!! En gelukkig dat de fysio goed heeft geholpen Ja

Ik heb vandaag eindelijk wat minder last van mn nek en schouders. Door alle spanning hield ik mn nek strak en trok mn schouders op en ging echt zeer doen, dus zit er nou de hele tijd om te denken mn schouders te laten hangen Clown *LOL*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:13

dat had ik dus ook wendy. nu ben ik al een nekpatient, dus de afspraak stond al.
ben jaren geleden met paard en al door een heel laag deurtje gegaan terwijl ik erop zat en daar heb ik een soort wiplash aan overgehouden.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:15

Oeiiiii dat is niet best Ach gut Gelukkig dat de fysio wel goed helpt dan Ja
Ik neem nu die bach bloesem druppeltjes en wordt daar wel wat rustiger van Ja Eerst moest ik alleen maar huilen, nu gelukkig niet meer de hele tijd, heb nu meer het gevoel dat het besef even weg is en dat alles langs me heen gaat, heel stom Bloos

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:16

Fijn dat het geholpen heeft BA!

Ben idd echt gesloopt, maar heel de week al. Net ff heerlijk potje zitten snotteren. Ben het overzicht kwijt, zit in stress voor hertentamens, amper tijd vinden om te kunnen studeren.

Mis NU m'n vriendje, wil NU een arm om me heen en een knuffel...bluhhh

En ben ongesteld, misschien vandaar Tong uitsteken

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:16

Angelique, meisje, ik blijf benieuwd hoe het afloopt (weet dat je niets meer op i-net wilt zetten). Ik hoop dat het inelkgeval snel goed komt!

Noor, succes met je toetsen morgen!

Ellen, mag ik vragen wat voor korreltjes je precies krijgt?

Wendy, super dat je weer wat begint te ondernemen! Maar af en toe een dagje lekker thuis (zoals vandaag) is ook natuurlijk prima! Lachen

Ik heb van mijn eerste periode mijn cijfers terug gekregen.

Allemaal voldoende!! En met NL + client en ik (een cursus) hebben ze gelijk erbij gezet dat ik niveau 4 daarmee moet doen.

Er staat eronder dat ik goed heb ingezet. Mijn choach zei dat het niets uitmaakte dat ik haast niets zie, omdat ik enorm inzet en hij zei dat ik en nog 4 alleen allemaal voldoendes heb. De rest van de klas (we zitten er met zijn 19e) hebben 1 of meerdere onvoldoendes..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:19

Fijn dat je presentatie heel goed ging Angelique!

Ben ook wel moe... maar meer van 't zeer vroege op staan afgelopen dagen en lange dagen werken.. Wel vrij geweest vandaag, maar ja toch nog wel moe.. Nu even camera van mn zusje halen want mijne wil niet meer aan (heb m net paar maanden!) en dan lekker mn bedje in... even onm kijken en misschien nog oude afleveringen van de lama's Vind ik altijd wel lachen Lachen

Heel de avond zitten kijken voor voer voor Pablo.. Omdat hij zo energiek is van zichzelf en daarom maar 400 gr basisbrok op een dag krijgt.. en denk dat hij zo te weinig vitaminen en mineralen binnenkrijgt. En hij moet ietsjes aankomen.. hij is niet te dun nu, maar mag iets bij.
Maar advies gehad van Djilan van bokt (staat bij mij op stal) dus nu nog even beslissen wat t beste is.

muesli zonder haver van Marstall of de Cornmuesli van Marstall Of de Build up van Doson en Horrell....

Corn vind ik toch te energierijk... dus wordt denk ik de muesli zonder haver (zitten twee keer zoveel vit. en min. in) en dan eventueel lucerne extra voor de ondersteuning van de spieropbouw... en eventueel om de dag wat maismeel zodat hij wat aanzet
of build up.. (langzame energie afgifte, en goed voor de algehele conditie/wat aanzetten)

Heb een deken besteld voor ´m de rhino wug heavy Lachen (medium heb ik nu en lite neem ik van een bokker over) en nog de rambo onderdeken 100gr Kan ik mooi van 0, 100, 200, 300, 370 eventueel zelfs 470 maar dat is niet echt nodig gezien die niet geschoren is. Heb wel twee bucas dekens (had ik overgenomen van iemand) maar zijn helaas te groot voor hem, rhino zit hem veel beter gezien hij zo smal is.

Morgen lessen Lachen ben benieuwd hoe het gaat... denk niet zo goed als vorige keer.. want hij heeft erg weinig gedaan afgelopen week. Want ja kunnen niet de wei op nu met die weer (te nat en glad) dus staan paar uur per dag in de bak. En verder is de bak dus ook niet te rijden, dus beetje longeren in de binnen longeercirkel... vandaag dan een poging gedaan in t bos, uurtje gestapt, maar is nog niet te doen met ijzers..
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 26-11-08 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

ik hoop ook dat het goedkomt paulien, maar net als wendy ben ik nu zo moe dat het echte besef even weg is. bizar is dat.

wbt die fysio: daar kom ik dus al 11 jaar... wisselend qua frequentie, maar toch zeker 10x per jaar.

sizz, ik wil je wel komen knuffelen hoor! kunnen we samen snotteren Clown
kan me voorstellen dat je je vent mist. ben ook erg blij met hans nu.

goeie cijfers plien!

Wendy15

Dikke knuf voor Sizzy Ach gut Vriendje even bellen? Lachen of anders een vriendin die even gezellig langskomt en een arm om je heen slaat? Lachen Ach gut

Netjes Madeira!! Haha!
En ja ik probeer er elke dag wel even uit te gaan Ja Dat ik me niet afsluit voor de hele buitenwereld Nagelbijten / Gniffelen (ben nogal van het mezelf terugtrekken als ik me rot voel Bloos probeer ik nu juist niet te doen, maar kost wel moeite en veel energie Ja )

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:20

ik merk dat ik me de laatste tijd ook veel te goed kan afzonderen. dat zorgt er wel voor dat je je knap eenzaam kan voelen wendy!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:21

Siz, Ach gut snap dat je je ventje mist Verdrietig

Ik vind jullie echt zo lief he! Ben echt blij met jullie. Ene keer veel lol, andere keer zijn we er voor elkaar. Lachen (Moest ik even kwijt).

Wendy15

Lekker even rustig aan doen dan maar Pivanti Ja

Gek is dat he angelique! Maar moet zeggen dat het nu wel even fijn is dat ik niet zoveel besef en voel nu Bloos Ik mis ook een arm om me heen Bloos Lag elke avond in z'n armen en mis dat zo ontzettend Verdrietig

benangelique

heb ook echt zin in de 13e!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:23

benangelique schreef:
ik merk dat ik me de laatste tijd ook veel te goed kan afzonderen. dat zorgt er wel voor dat je je knap eenzaam kan voelen wendy!

Ja weet ik, heb mezelf al een keer maanden van iedereen afgesloten en met niemand willen praten enzo Bloos Alleen maar op m'n kamer zitten en er alleen uitkomen voor het hoognodige. Dat wil ik niet meer Dus probeer wel er elke dag even uit te gaan en met iemand een praatje te maken enzo en gewoon een beetje bezig te zijn Ja Als ik thuis ben mag ik van mezelf ook niet meer heel de tijd op bed liggen huilen Af en toe mag ik er even aan toe geven Ja En daarna als ik weer rustig ben probeer ik weer wat afleiding te zoeken Lachen
Probeer jij toch ook wat dingen te ondernemen! Gewoon ff bij de buurtjes op de koffie of een babbeltje maken met een vriendin ofzo, die kleine dingetjes, maar wel af en toe even er uit Ja En dan merk je echt dat er veel meer mensen zijn die om je geven dan je denkt!!! Ja

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:24

Haha ja goed idee BA Clown kan me voorstellen dat je nu heel blij bent met Hans!

Wendy: vriendje is niet blij denk ik als ik nu bel, het is daar midden in de nacht Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:25

Ooooh Bloos! Waar woont die dan? Nagelbijten / Gniffelen
Dan even een vriendin bellen die een vervangende knuffel geeft? *LOL*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:28

Hij loopt stage in Australie, vandaar Knipoog

17 december vlieg ik naar hem toe voor 3 weken. eind februari is hij weer terug Lachen

Wil vooral slapen Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:29

vriendje van sizz zit in het land van de kangaroo's wendy.
kop op sizz, je mag bijna naar hem toe! hoeveel nachtjes nog?

ik sluit me niet zozeer af door niets te ondernemen, maar door niet meer te praten. wel kletsen, maar niet praten. snap je wat ik bedoel?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:31

benangelique schreef:
vriendje van sizz zit in het land van de kangaroo's wendy.
kop op sizz, je mag bijna naar hem toe! hoeveel nachtjes nog?

ik sluit me niet zozeer af door niets te ondernemen, maar door niet meer te praten. wel kletsen, maar niet praten. snap je wat ik bedoel?

Ik wilde dat een meisje uit mijn klas (die ik totaal niet mag, is de enige hoor, de rest van de klas is SUPER) ook zo was.. Verdrietig
Word echt deprissief van dat kind.

Maar Angelique, als je wel van je af wilt typen; je mag me altijd PM'en hoor! Lachen

Kom op lieverd, je kan het allemaal Ach gut

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:31

Maar nu ga ik slapen.. heb spierpijn en ben moe hihi Tong uitsteken

Weltruste lieverds!! Lachen

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:32

Welterusten en slaap lekker!! Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:33

Oh dat is op zich wel heel gaaf! Maar ook heel moeilijk lijkt mij Ach gut Wel fijn dat je er ook een paar weken heen gaat!! Haha! Haha en dan ga je toch lekker slapen? Tong uitsteken

ja ik snap precies wat je bedoeld angelique Ja Bij mij denken mensen vaak dat ik zo'n vrolijke spontane meid ben, maar ik spreek niet zomaar uit hoe ik me voel En áls ik er over praat doe ik dat heel luchtig, zijn maar een paar mensen waarbij ik echt emoties bij m'n verhaal durf te tonen Ja
Maar je moet wel proberen te praten hoor Ja Een paar mensen opzoeken die je echt vertrouwd en toch je verhaal doen! Ja Zul je zien dat ze echt voor je klaarstaan! Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:33

Sizz Ach gut Over drie weekjes ga je lekker daar naar toe Lachen

Paulien mooi allemaal voldoendes!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:34

Slaap lekker madeira! Lachen