Super LJ! Fijn dat hij is goedgekeurd, ik hoop echt dat hij je droom waar gaat maken, hij ziet er iig erg leuk uit en ik ben benieuwd naar nieuwe foto's! En nu al bezorgd, wacht maar toch hij eens een pasje verkeerd zet, dan slaap je niet meer
Als mijn pony ook maar eventjes aangeeft dat hij pijn heeft denk ik meteen het ergste en zou het liefst voor een dwarszittende scheet al de DA bellen
Lana, sommige mensen zijn gewoon vrij mager, eet hij wel gewoon 3x op een dag? En dan gewoon flink (maar toch gezond, want vet eten is ook niet goed voor slanke mensen). als dat zo is zou ik het gewoon laten, er zijn wel meer jongens die zo mager zijn in de pubertijd (mijn ex was er ook zo eentje, 1.96 lang, 64 kilo).
Meathoriel: super dat het afvallen goed gaat, ik vind het ook altijd moeilijk vol te houden als het stilstaat.
Angelique, super dat het zo goed gaaat, heeft je dietiste er ook nog een verklaring voor dat het zo goed gaat?
En een mc flurry 500 calorien
Ik hoop dat andere ijsjes wel minder zijn, ben nml dol op ijsjes.
Vandaag ben ik weer wezen hardlopen, ging echt superlekker (had de hele week last van zware benen bij het sporten, nu waren ze weer licht), terwijl het eigenlijk heel warm was (24 graden). Heb dan ook maar besloten om een korte broek te kopen
Vind ik toch het moeilijkst, ik heb al 5 jaar geen korte broek meer gehad.