En idd wat Sizzy ook zegt, gewoon jezelf zijn. Komt echt wel goed joh! Morgen zul je zien dat het allemaal vanzelf gaat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
op Walibi world de zomerhuisjes schoonmaken, Het is maar voor de maandag en de vrijdag, en wie weet voo rmeer dagen, maarja het moet toch, ik zit zonder geld, enthuis zitten is ook niks meer, dan maar even dit, het is niet het leukst maar goed geld is geld he... en aangezien ik zo'n slechte rug heb kan ik even niet in de dravertje werken omdat de houding op de kar niet ideaal is.. 

het echte eerste beginnen stelt meestal helemaal niets voor. Mocca schreef:Planning morgen:
O: magere joghurt met handje vlokken
T: kiwi
L: 1 boterham met rollade, 1 beschuit met vlokken
T: appel
A: sperzieboontjes, gebakken aardappels en shoarmavlees
T: -

)

Zoo lekker maar wel erg vet. Lunch ga ik dus maar wat vermageren.
. Ilse schreef:Het Grease idee is door de plee gespoeld, we gaan nu verder als K3
Iemand enig idee wat we op onze roze shirtjes kunnen printen?

maar dat even terzijde) 
Heb een enorme opruimdrang
dus ik ga zo eens verschrikkelijk opruimen en stofzuigen en ordenen en de was doen en de keuken schrobben
Zit in zo'n klein blauw zakje en er zitten dus groenten en champignons doorheen..normaal hou ik alleen van van die kleffe basmatirijst maar deze is ook lekker en gelukkig niet droog. Eigenlijk zou ik nog wat vegaburgers moeten halen voor vandaag en morgen maar ehm ik ben weer even door t geld heen
Bovendien ga ik zondag een paar dagen naar mn ouders dus ik ga sowieso alles ff opmaken wat in de koelkast staat en kan gaan bederven
*verheugt zich nu al op morgen wanneer ze er nog een gaat eten*
Ilse schreef:Het Grease idee is door de plee gespoeld, we gaan nu verder als K3
Iemand enig idee wat we op onze roze shirtjes kunnen printen?

Mocca schreef:Planning morgen:
O: magere joghurt met handje vlokken
T: stukje koekjesdeeg
L: 1 beschuit met halvajam, plakje ontbijtkoek
T: appel
A: sperzieboontjes, gebakken aardappels en shoarmavlees
T: kiwi

Wat een conditie heb ik toch.... In totaal wel 3 min. gerend. Haha.
], beker cappuccino