xJolijn schreef:Ik vind dat hele pakket voor acht euro ook helemaal niet slecht. Daar zou ik ontzettend blij mee zijn!!
Dit bericht bedoel ik niet op jou persoonlijk hoor, maar even een algemene opmerking. Ik heb soms het idee dat een aantal mensen vooral gefocust is op “een mooi pakket”, “lekkere”/luxere artikelen of op de waarde van het pakket, en dat het doel daarbij in vergetelheid raakt. Dat is op de eerste plaats om verspilling en dus weggooien tegen te gaan en ook in dit topic al meerdere keren aangehaald... Je kunt voor een sterk gereduceerde prijs producten meekrijgen die óver zijn. Het is functioneel en gaat niet om een cadeau pakket...
Genoeg kanttekeningen Haha, weer positief!!! Verder zie ik hele leuke foto’s en lijstjes voorbij komen! Ik vind het fantastisch om te zien en lezen hoeveel mensen meedoen en wat er allemaal verkregen wordt. Te gek!! Ik hoop binnenkort ook weer iets op te kunnen halen, maar het is even plannen met de ophaaltijden en beschikbaarheid
En ik word hier een beetje moe van. Je hebt er toch geen last van als ik het óók doe voor de luxere en lekkere artikelen, maar dan low budget? En niet alleen omdat t anders weggegooid wordt?