Ik heb zo'n zin in tagliatelle met pesto en kip, ik woon nog thuis en ga over 2 weken samenwonen dus mijn kookkunsten moeten weer naar boven komen Als iemand een makkelijk recept heeft?
Drico
Geplaatst: 25-11-16 15:27
De hamburgers waren ook heel lekker haha! Had onderop wat truffelmayo en ook nog wat curry erop.
At een tijdje terug met mijn vereniging en toen kwam iemand hiermee. Is echt geweldig lekker! (en ja ik ben een student die lui uit een pan eet aan het bureau)
Klopt Maar ik heb geen zin om borden af te wassen en ben toch de enige die ervan eet, dus dan eet ik heel vaak uit mijn pan die lijkt op een hondenbak.
At een tijdje terug met mijn vereniging en toen kwam iemand hiermee. Is echt geweldig lekker! (en ja ik ben een student die lui uit een pan eet aan het bureau)
Heb je een recept? ziet er zeer goed uit!!
PeerAppel
Geplaatst: 26-11-16 16:47
Het officiële recept heb ik niet en aangezien ik altijd een beetje op gevoel kook, is dit ongeveer hoe je het doet.
Avocado's (ik had er 2 voor 2 personen, maar was vrij veel. Denk dat je 2 voor 3 personen wel red en 3 voor 4 personen) Knoflook Basilicum Olijfolie Geraspte parmezaanse kaas Limoenen (ik had er 2) Cherrytomaatjes Spaghetti, maar alles kan eigenlijk wel
Eigenlijk kook je gewoon de spaghetti zoals het moet en prak je in een schaal de avocado's. Daaraan voeg je dan de basilicum, die je in stukjes hebt gehakt. Olijfolie tot het een beetje smeuïg is, knoflook naar smaak, parmezaanse kaas en pers je de limoenen boven het mengsel uit. Daarna snijd je wat cherrytomaatjes en voeg je die erbij. Alles een beetje mengen en daarna de gekookte spaghetti erbij gooien. Dat weer even goed roeren en dan is het klaar.
Eventueel kun je er nog peterselie en een chilipepertje aan toevoegen, maar peterselie kon ik niet vinden en chili ben ik niet zo'n fan van. Maar maakt het wel lekker!