Ik vind het echt super kwaliteit! Vind leren zadels vaak hard en ze kraken meestal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onbarefeet schreef:Zijn bijvoorbeeld zadels die niet van leer zijn (bijna) altijd van slechtere kwaliteit? Ik weet niet hoe het spul heet waar het dan van is, maar ik zou zelf eerder voor zoiets gaan mocht ik ooit een paard aanschaffen. Hoofdstellen etc. kan ik zo nog wel bedenken van bijvoorbeeld touw, maar zadels?geen idee..
onbarefeet schreef:Zijn bijvoorbeeld zadels die niet van leer zijn (bijna) altijd van slechtere kwaliteit? Ik weet niet hoe het spul heet waar het dan van is, maar ik zou zelf eerder voor zoiets gaan mocht ik ooit een paard aanschaffen. Hoofdstellen etc. kan ik zo nog wel bedenken van bijvoorbeeld touw, maar zadels?geen idee..
Bliksem schreef:onbarefeet schreef:Zijn bijvoorbeeld zadels die niet van leer zijn (bijna) altijd van slechtere kwaliteit? Ik weet niet hoe het spul heet waar het dan van is, maar ik zou zelf eerder voor zoiets gaan mocht ik ooit een paard aanschaffen. Hoofdstellen etc. kan ik zo nog wel bedenken van bijvoorbeeld touw, maar zadels?geen idee..
Ik kom even binnen vallen
Het is maar net wat je wilt, maar ik heb een volledig synthetisch Ghost zadel. Ik vind hem mooi om te zien en ook nog eens hartstikke praktisch.
Het materiaal het micropell. Mijn hoofdstel is van biothane.
[ [url=m/hU3t5T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2kuu9R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bliksem schreef:onbarefeet schreef:Mango island mama?Er is ook een YT-account die het heeft over hoe ze hun kinderen veganistisch te eten geven, maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.