)Ik vind het echt super kwaliteit! Vind leren zadels vaak hard en ze kraken meestal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
onbarefeet schreef:Zijn bijvoorbeeld zadels die niet van leer zijn (bijna) altijd van slechtere kwaliteit? Ik weet niet hoe het spul heet waar het dan van is, maar ik zou zelf eerder voor zoiets gaan mocht ik ooit een paard aanschaffen. Hoofdstellen etc. kan ik zo nog wel bedenken van bijvoorbeeld touw, maar zadels?geen idee..
Die passen iig niet op mijn merrie.
Het is denk ik ook wel hoe je er zelf in staat, ik eet niets aan dierlijke producten en dat weet mijn omgeving ook. Als het lijkt alsof je niet helemaal vasthoud aan vegan zijn gaan anderen wellicht wat minder moeite voor je doen?
. Als je je afvraagt of er op een feeestje wat voor je te eten is neem dan zelf wat mee (bak bv zelf een vegan taart, doet t altijd goed!). Zorg dat je altijd wat te eten meeneemt in je tas o.i.d (mueslirepen bv). Met uit eten gaan is voorbereiding altijd handig. Bel het restaurant, kijk op happycow voor restaurantopties etc. Is mij nog niet overkomen dat er niets te eten is voor mij in een restaurant. Er is altijd wel een salade wat je aangepast kunt vragen of patatjes ofzo. En ja, daar wordt je niet altijd blij van, maar een avondje patatje of een niet zo gevulde salade valt best te doen en voelt voor mij beter dan iets dierlijks eten.
En samen koken lijkt me juist heel geschikt om vegan te doen. Over aanpassen, tja. Mijn vrienden willen bijvoorbeeld echt geen pizza zonder kaas, maar die kaas mag best vegan zijn, wat interesseert hen dat nou. Als ze niet wisten dat het van mij kwam, zouden ze het niet eens merken.
onbarefeet schreef:Zijn bijvoorbeeld zadels die niet van leer zijn (bijna) altijd van slechtere kwaliteit? Ik weet niet hoe het spul heet waar het dan van is, maar ik zou zelf eerder voor zoiets gaan mocht ik ooit een paard aanschaffen. Hoofdstellen etc. kan ik zo nog wel bedenken van bijvoorbeeld touw, maar zadels?geen idee..

Bliksem schreef:onbarefeet schreef:Zijn bijvoorbeeld zadels die niet van leer zijn (bijna) altijd van slechtere kwaliteit? Ik weet niet hoe het spul heet waar het dan van is, maar ik zou zelf eerder voor zoiets gaan mocht ik ooit een paard aanschaffen. Hoofdstellen etc. kan ik zo nog wel bedenken van bijvoorbeeld touw, maar zadels?geen idee..
Ik kom even binnen vallen
Het is maar net wat je wilt, maar ik heb een volledig synthetisch Ghost zadel. Ik vind hem mooi om te zien en ook nog eens hartstikke praktisch.
Het materiaal het micropell. Mijn hoofdstel is van biothane.
[ [url=m/hU3t5T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2kuu9R.jpg]Afbeelding[/url] ]
)Bliksem schreef:onbarefeet schreef:Mango island mama?Er is ook een YT-account die het heeft over hoe ze hun kinderen veganistisch te eten geven, maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
)