leonie87 schreef:Maar nog geen antwoord op de tomatenvraag. Moet ik die onderste blaadjes al weg halen?
Ik wacht ook op HET sein dat mijn plantjes massaal naar buiten kunnen want ik kom zwaar ruimte te kort hier binnen. De sla heb ik al naar buiten gedaan maar die is er niet al te blij van geworden. Maar aardbeien is nog helemaal niks te zien. Kun je die ook ergens gewoon als plantjes kopen dat iemand weet?
Ik zou even wachten met de tomaten te snoeien totdat ze wat groter zijn,ik ga de tomaten pas dieven en ontbladeren als ze in de volle grond/definitieve pot staan en een groeispurt krijgen.
Mijn aardbeien beginnen weer op te komen,als de boel flink opgekomen is kunnen er weer mensen plantjes ophalen hoor

Wat rozen en struiken betreft...ben makkelijk in,wat in de weg hangt knip ik eraf

Hij gaat nu zeker 2 jaar geen bloemen geven maar dat is niet erg,hij zal daarna compleet verjongd zijn en weer bloemen explosies gaan geven.Hij is nu al mega uitgelopen en misschien krijgt hij wel een ander plekje...hij staat zo verscholen nu.
Een volgroeide tuin overnemen heeft altijd voor- en nadelen.