Mijn lijstje voor vandaag:
O: Glas gember citroen + beetje cayennepeper
O: Smoothie andijvie, basilicum, ananas, mango, banaan, lijnzaad en kokos
T: Gedruigde pruimen
M: Salade van wat quinoa, waterkers, komkommer, paprika, citroen, gedroogde vijgen, radijs (bladeren gebruik ik weer voor smoothie), en geroosterde amandelen. Daar nog een iniminispeltbroodje bij met een lekker laagje roomboter. Mjam!
T: Paar nootjes
A: Stampot rauwe andijvie. Het was zowat alleen andijvie want heb bijna geen aardappel gezien/geproefd. Er zaten ook wat spekjes en ui doorheen. De leverworst heb ik weliswaar weerstaan!! Broertje blij, die mocht bijna een hele leverworst haha

Nu even lekker aan een bakje appel met nootjes en wat 85% chocola + thee.
Morgen maar een nieuwe bikini kopen! Kan lekker strak het strand op dit jaar hihi

@ Miek, ik lustte vroeger ook geen roggebrood, ik walgde ervan, dus toch kwestie van gewenning denk ik. Wat ik een lekkere combi vind is: roggerbrood met geitenkaas, komkommer en tijm/bieslook en wat honing. Een andere goede en uber gezonde combi, maar die neemt wel wat tijd in beslag: roggebrood besmeren met humus (kan je zelf maken), daar een gegrilde paprika op doen en wat peterselie en zwarte peper, afmaken met wat alfalfa. Doe je daar nog een roggebroodje op en heb je een super gezonde sandwich