Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Lekker kort door de bocht Dais. Uiteraard stel je vragen en dan nog kun je het soms over iets anders hebben dan je klant.
IngridB schreef:Chantaltje23 schreef:Vraagje heb je ergens een how to use kabouter boetseren??
Ik wil over 2 weken een kabouter plop taart maken voor me nichtje
Bij DLT heb ik eens een topic gezien met allemaal how-to's op een rijtje. Zal vast een kabouter bijzitten, je moet m alleen ff zoeken, weet zo niet waar deze meer staat
BarockPinto schreef:Yeeh, strax krijg ik mijn pakketje met de post.
Verschillende kleine dingetjes en de texture set Floral en de texture mat Whimsy Swirl.
Heb d'r zin in om er vanmiddag mee aan het klooien te gaan.
Waarin 'vervoeren' jullie CC's als je die voor iemand maakt?
Ik moet voor een bruiloft ongeveer 25 CC's maken.
In een grote taartdoos of overleven ze dat dan niet?
dancertje schreef:dat wist ik ook niet dat er van die inserts voor waren dankje weer wat geleerd.
ppff van sommige mensen wordt ik niet goed.
ze laten je tellen en tellen en dan kom je met de prijs en uiteindelijk toch naar de bakker gaan want ja die heeft ook voetbaltaarten ook een stapel en bijna de zelfde prijs maar wel verschillende vullingen nouja die heb ik ook maarja het was ook makkelijker want die leverde de rest ook
IngridB schreef:dancertje schreef:dat wist ik ook niet dat er van die inserts voor waren dankje weer wat geleerd.
ppff van sommige mensen wordt ik niet goed.
ze laten je tellen en tellen en dan kom je met de prijs en uiteindelijk toch naar de bakker gaan want ja die heeft ook voetbaltaarten ook een stapel en bijna de zelfde prijs maar wel verschillende vullingen nouja die heb ik ook maarja het was ook makkelijker want die leverde de rest ook
Oh dat is zo erg zulke mensen. Ze weten eigenlijk van te voren al dat ze toch naar de bakker gaan want dat is natuurlijk toch iets goedkoper
maar je moet wel even de moeite voor ze nemen om het uit te rekenen.
Weet zo eentje die dus heul goedkoop een taart wil hebben en niet weet wat een werk het is. Ben blij dat je er geen taart voor moet maken