Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Waarom kan je niet zwanger raken dan century?
Lalidan schreef:Hey dames, ik heb een vraag waar jullie vermoedelijk wel antwoord op hebben. Ik ga binnenkort beginnen met het wandelen van wat langere afstanden en zou dan graag tussendoor wat te eten willen hebben. Het gaat dus niet echt om lunch, maar om een tussendoortje. Nou kom je al snel uit bij mueslirepen, reepkoek etc, maar dat zit zo vol met rotzooi, dat zie ik eigenlijk niet zitten.Ik ben dus op zoek naar iets gezonds en zo natuurlijk mogelijk.
Fruit is natuurlijk een optie, maar vind ik vaak wat lastig met meenemen (en heel laten onderweg).
Ik wil best zelf wat maken/bakken, maar alle recepten die ik heb zijn van die lekkere, zalige, vol suiker en boter zittende dingen. Schiet dus niet echt op. Hebben jullie ideeën en tips?
Toess schreef:Roelke, heeeel herkenbaar! Ik zit ook altijd m'n hele gezicht af te speuren naar bultjes o.i.d. en als er 1 is dan krab ik dat open. En nu ik dus even aan de pil heb gezeten, heb ik veel meer oneffenheden en dus ook veel plekjes
Ik gebruik crème van Pure Nuff Stuff, bevalt op zich wel goed, maar zou wel iets willen wat ik in de winkel kan kopen ipv via internet bestellen..
Zomers is mijn huid sowieso stukken beter!
[Ik lees inmiddels over kokosvet, ik ga vanavond even scrubben en daarna kokosvet erop smeren]
Nog een vraag, ik heb nu een broodbakmachine te leen van een vriendin. Heb meel gehaald voor volkorenbrood, hier moet ik boter bij doen, kan ik dit vervangen voor kokosolie?
En kan ik ook ipv (bijvoorbeeld) 500 gram volkoren mix, 300 gram mix doen en 200 gram speltmeel?
Haha Vogeltje, goede vraag, wat als het weer stolt!
Ik denk niet dat het stolt, je hoofdhuid is vrij warm.
Mrijn schreef:Ik ben net voor het eerst naar de sportschool geweest voor een sessie met de milon trainingscirkel. Het voelde wel erg effectief! Ik vind het alleen wel erg duur. 60euro per 4 weken... is dat erg prijzig vergeleken bij andere sportscholen? Ik mag 2weken gratis proberen dus ik heb nog even bedenktijd.