LIFE'S GOOOOOOOOOD
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LIFE'S GOOOOOOOOOD

Martine schreef:O help, een sushitopic
Ik ben sinds vorig jaar ook verslaafd aan sushi. Iemand (met de naam Jans) nam mij mee naar YoSushi in Londen en sindsdien ben ik verkocht!
Vorige maand nog naar SushiToday geweest in Utrecht.
Is iemand hier wel eens in Hengelo (ov) naar de all you can eat geweest? Ik ben wel benieuwd hoe die is.
Is daar een all you can eat??? WAAR, HOE DUUR, GOED?
Blingh schreef:Ik heb nu uit wanhoop maar sushi gehaald bij de LIDL, niet zo goed als die uit een restaurant maar wel lekker..
. Dacht altijd dat dat niet mocht tijdens een zwangerschap, maar vers bereidde sushi mag wel
. freakish1977 schreef:Blingh schreef:Ik heb nu uit wanhoop maar sushi gehaald bij de LIDL, niet zo goed als die uit een restaurant maar wel lekker..
hahahaha ik had ongeveer hetzelfde, maar dan bij AH, en daar zat er een bij die echt niet te pruimen was!
heb wel weer zin in een avondje sushi in de omgeving van Tilburg....... Boktmeeting Brabantse sushi addict take 2???
Blingh schreef:Dat lijkt me een goed idee!! Wanneer?? Topic aanmaken??
Rinske schreef:Goed idee, want ik mag sushi eten van mijn verloskundige. Dacht altijd dat dat niet mocht tijdens een zwangerschap, maar vers bereidde sushi mag wel
.

Corelli schreef:Dat zegt nog weinig over de versheid van de vis natuurlijk, maar dat probleem heb je ook als je het zelf koopt en maakt (wie weet hoe vers de vis van de visboer is?)
Je moet er maar vanuit gaan denk ik, of het toch laten staan als je helemaal geen risico wil lopen
wat dat aangaat mis ik Hilversum