Grieks kippetje uit de oven. Recept gevonden op internet, tomaat, aubergine, kip, feta, rozemarijn en tijm met wat gebakken aardappeltjes. Ben benieuwd. ^^
Ik ben toch voor de diepvriespizza gegaan, met daarnaast een salade van komkommer en tomaat voor de nodige groenten. Voor morgen heb ik kipfilet met rijst en prei op het menu staan en wat ik zondag eet is een verrassing.
Pipi
Geplaatst: 21-10-11 18:50
Gister hadden we zuurkool met worst.
Vandaag andijvie stamppot en een gehakt schnitzel.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Jet
Geplaatst: 21-10-11 23:59
Grauwe erwten met spekjes . Had ze woensdagavond in de week gezet, maar was het eigenlijk weer vergeten, totdat ik donderdagavond half 11 thuis was... Toen nog maar gekookt en af laten koelen, vandaag met de spekjes in de koekenpan opgewarmd, was erg lekker, morgen nog een maaltje!
Phylos
Geplaatst: 22-10-11 09:30
pangasiusfilet voor mij, voor de rest kibbeling, wortels/doperwten en gebakken aardappels
merel_gomez
Geplaatst: 22-10-11 10:06
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Phrono
Geplaatst: 22-10-11 10:14
Gisteren rijst met kip in zoetzuur sausje. Vanavond een hapje eten in de stad met een vriendin, pizza'tje ofzo!
wonderworst_
Geplaatst: 22-10-11 13:56
Aranel schreef:
Klinkt ergggg lekker wonderworst!! Zou je ipv frituren ook de kip in de oven kunnen doen? Scheelt weer in vetjes
ik zou niet weten of het ook in de oven kan.. je doopt de kip natuurlijk 2 keer in het bloem- mengels en door het frituren wordt dat krokant.. ik denk niet dat de over dat zelfde effect heeft.
ik ga de kip vandaag gewoon met kipfilet maken ipv kippenvleugeltjes.. ben benieuwd hoe dat wordt.
Ik heb zo'n zin in pasta vandaag. Maar ik gebruik normaal altijd pakjes recepten ( shame on me ) maar k vind dat erg lekker. Ik heb wel gehakt , en normale kruiden en groente en gezeefde tomaten en tomaten puree. Kan ik daar wat mee?
@MightyJoe: hop allemaal in een pan en je hebt pasta! Gewoon wat zout, peper, oregano dan heb je wel de basis kruiden voor pasta. Als je hebt nog wat Basilicum en tijm erdoorheen en dan heb je een lekkere pastasaus hoor!