Die kenny heb ik ook! Zo mn verjaardagstaartje is af, maar ik zelf zie er ondertussen niet meer uit, geen idee wat ik gedaan heb maar ik zit onder de poedersuiker haha, dus zo eerst ff douchen en dan nog een foto maken, zal m vanavond of morgen wel posten
Katja
Geplaatst: 13-04-10 17:32
Dit ga ik niet redden met een voorjaarsschoonmaak helaas. Daarbij heb ik al een keukenmachine die prima mixt alleen die is minder knap.
Jaime_
Geplaatst: 13-04-10 17:32
En Mayo niets van aantrekken, ik heb laatst een taart gemaakt voor niets omdat het voor de ouders van n vriendin was, dacht is mooi voor mn portfolio en k doe die mensen n plezier..
Toen ik later vroeg hoe die was bleek dat ze hem helemaal niet op hadden gegeten omdat ze dat zonde vonden
Vond k ook eigenlijk wel heel zonde.. dan had ik hem beter van piepschuim kunnen maken!
Lindas2
Geplaatst: 13-04-10 17:33
MamaMiesje schreef:
Klinkt goed, Linda
Thanks! Heb nog nooit een taart gebakken voor iemand anders.. Wordt de biscuit niet melig van die jam?
MamaMiesje
Geplaatst: 13-04-10 17:34
Huh? Niet opeten en daarna wel de bak ingooien???
MamaMiesje
Geplaatst: 13-04-10 17:34
Lindas2 schreef:
MamaMiesje schreef:
Klinkt goed, Linda
Thanks! Heb nog nooit een taart gebakken voor iemand anders.. Wordt de biscuit niet melig van die jam?
Nee hoor
Jaime_
Geplaatst: 13-04-10 17:37
MamaMiesje schreef:
Huh? Niet opeten en daarna wel de bak ingooien???
Ja ze vonden hem zo mooi, en toen ik het na een week vroeg hadden ze hem nog niet aangesneden, dus nee dan istie niet lekker meer en istie waarschijnlijk in de bak verdwenen, vind ik echt zonde
Lindas2
Geplaatst: 13-04-10 17:37
Nou Jaime... Dat is inderdaad wel een beetje jammer.. Ik snap dat ze het zonde vinden om aan te snijden maar om dat dan maar gewoon helemaal niet te doen.. Gaat ook wel een beetje ver.. Hebben ze m gewoon weggegooid?
Edit: Ik zie dat het antwoord er al staat.. Zonde zeg!
Weet k niet.. vanavond verjaardag van die dochter (das n goede vriendin van mij) en die krijgt dus van mij een taart, en ik sta erop dat ze 'm aansnijdt..
Zal vanavond wel eens even vragen wat er met mn vorige taart gebeurt is, zat nog n dure vulling in ook geloof k
Aah fiets. Ik denk dat mn mam het niet grappig vind als ik kennie koop, en eigenlijk bak ik te weinig taarten om m nodig te hebben (waar issie nog meer voor? ) en ik heb eigenlijk ook geen geld
Maar hij is regelmatig in de aanbieding bij makro toch?