Ik zag die Action eitjes ook, helaas nog niet meegenomen.
Zijn ze lekker?
Anoniem
Geplaatst: 12-02-16 19:24
Op wintersport in Oostenrijk in overvloed!
Zoolgangster
Geplaatst: 12-02-16 19:26
Anoniem schreef:
[ [url=m/CVel0G.jpg]Afbeelding[/url] ] Op wintersport in Oostenrijk in overvloed!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-02-16 19:35
Bij de Kruidvat liggen ze officieel pas dinsdag in de schappen, maar sommige filialen hebben al hun actie voor dinsdag binnen gekregen. Waaronder ons filiaal dus! Ik zit alweer op de bank te genieten van een eitje.
De Action eitjes smaken anders, maar zijn ook erg lekker! Wel zijn ze verkeerd om gevuld (dus alle stuffing zit in de top, bij het afbijtpunt ) Voor mij die 1,29 helemaal waard!
Zoolgangster
Geplaatst: 13-02-16 14:59
Rebel_Jits schreef:
De Action eitjes smaken anders, maar zijn ook erg lekker! Wel zijn ze verkeerd om gevuld (dus alle stuffing zit in de top, bij het afbijtpunt ) Voor mij die 1,29 helemaal waard!
Ik heb net die van de Lidl gekocht, maar ik vind ze niet fantastisch. Ik ga ze hierna niet nog een keer kopen. Dan maar liever iets meer uitgeven aan de echte
3,29 voor ons in Duitsland maar kon het toch niet laten. Ik heb een doosje mee milka hazelnoot, en een nepdoosje van de aldi maar die heb ik nog niet geproefd.
Was het de Xenos waar ze een paar jaar geleden nep eieren hadden? Die waren toch echt goedkoop, en smaakten naar mijn weten precies hetzelfde. Zijn die ooit nog gesignaleerd?
Yes 2 doosjes weten te bemachtigen bij de kruidvat
Bij onze kruidvat mochten we niet al het eten voordat de folder in ging al in de winkel leggen, sommige dingen waar meer dan zat van is wel. Dus zal er morgen wel liggen Chocopasta