Oeff.. de verdoving is nu uitgewerkt, maar dat is toch nog niet echt fijn . Gelukkig heb ik ibuprofen 600mg als pijnstiller.... Maar duurt gewoon 30 tot 60 minuten voordat het helpt.. Maar goed, het komt vast goed!!
Ik heb dubbelvla gehad, en een pakje ontbijdrink van goedemorgen!! Gelukkig maar, want kauwen kan ik ook nog niet!! De pijnstiller zal zo wel een keer gaan werken neem ik aan!!
@Katia, wat vreemd meis. Ik weet het ook echt niet hopelijk helpt de spuit die je diëtiste misschien je gaat geven. @Bicci, klinkt idd gezond @Noor, meid vind het echt vervelend voor je dat het zo is gegaan. @Ingrid, joeppieee lekker vakantie @Jezzi, heb je pb al beantwoord @Ellen, gaat het al wat beter met je?
Vandaag ging goed met mij en Madeira, na mijn idee
Morgen komt er een meisje kijken of zij met nog een meisje die Madeira deed toen ik op ponykamp was om Madeira te doen als mijn knie word geopereerd (brrr). Ben benieuwd heb gehoord dat zij het ook heel leuk vind om gewoon lekker te knuffelen, poetsen enzo. Vind ik ook erg belangrijk!
Mijn dagje: O: 2 slokken water + 1 bruin broodje met pindakaas (zonder boter) T: niets, ging naar Madeira L: (is nu haha) 1 boterham, van Blue Band, ''wit waar volkoren in zit'' hmmm lekker zijn die zeg! Met boter + filet American + activia + magere chocomelk met beetje halfvolle melk T: weer zo'n boterham met smeerkaas (zonder boter) T: raketje (waterijsje) glas cola light D: macaroni T: vanille yoghurt, misschien nog een boterham vanavond (heb ’s avonds altijd veel honger).
ItsMe2
Geplaatst: 22-07-09 18:58
Mijn dag: Ontbijt: 2vk boterhammen met tonijnsalade. Vital cracker met filet american Kop thee. Vital cracker met tonijnsalade.
2 bakjes dubbelvla. 3 geprakte aardappels met jus en appelmoes Ontbijtdrink
Goeieavond Lekker rustig avondje gehad vanavond, maar 2 uurtjes gewerkt Maar wat een rare dingen meegemaakt!
We hebben altijd van die vervelende jochies rondlopen, van een jaar of 14.. Ze zijn echt heel vervelend en zijn er ook echt elke dag.. Tsja, vakantie he, wat moet je anders doen. Maargoed, vandaag maakten ze het echt té gék! Ze waren aan het gooien met een watermeloen! Mooi dat ze konden betalen nadat ze 'm stuk hadden laten vallen (al moesten we heel veel moeite doen om dat geld te krijgen..)
Daarna kwamen nog wat andere (ongeveer) 14 jarige 2 flesjes fris en een doosje zeevruchtenbonbons kopen.. Doosje buiten geopend, 2 chocolaatjes gegeten en daar waren ze weer. Chocolade zou niet meer goed zijn en ze wilden andere.. Nou vooruit! Voor die ene keer mochten ze een nieuw doosje pakken, datum gecontroleerd en doosje open gemaakt om te zien of alles er goed uit zag: Prima, niets aan de hand. Komen ze na een half uur terug, hele doosje leeg. Hebben ze buik pijn! En ze zijn er van overtuigd dat dat komt omdat de chocola niet meer goed was Ik zou ook buikpijn krijgen na een halve liter frisdrank en een doos chocolade! Na lang door zeuren hadden ze hun geld terug gekregen.. (hadden ze echt niet bij mij aan moeten komen, mooi dat ik dat niet had gedaan!) Ohja! En vervolgens nog roepen *K.T winkel, volgende keer ga ik wel naar de AH* (mij een zorg ik krijg mijn geld wel en heb dan gelukkig ook geen last meer mijn vervelende pubertjes)
mijn planning, O: 2 moutboterhammen met halvarine en 20+ kaas, beker halfvolle melk, yacult light. T: btween reep choco,halve komkommer, sinasappel L: 1 moutboterham met halvarine en suikerloze jam, 2 vezelcracottes met 20+ smeerkaas tussen. T: snack a jack choco A: moet nog verzinnen Toetje; optimel yoghurt met vruchten en kellogs chocos..
(ben wel egt choco-fan en blijkt dat dat op allerlei manieren nog gezond kan ook *blij* )
Mahitri
Geplaatst: 23-07-09 08:42
Goedemorgen.
Mijn planning: o:muesli met melk, thee t: 2 cracottes met filet american t: appel l: 2 mb met kipkerrie salade, cup a soup en glas melk t: druiven d: rijst met kip en groente t: vla en yoghurt