Maar denk dat ik toch gewoon voor die Dr Cook ga, is een goed hoofdstel, wel duur, maar dan heb je ook wat.. Hier kan ik niet eens mee rijden
Wil gewoon m'n geld terug
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar denk dat ik toch gewoon voor die Dr Cook ga, is een goed hoofdstel, wel duur, maar dan heb je ook wat.. Hier kan ik niet eens mee rijden
Wil gewoon m'n geld terug
Die dichte zijn de Veredus Piaffe.
Stalgenootje heeft van dit bitloze service verschillende hoofdstellen gehad om te proberen en heb toen ook met crosslink met Tryggur gereden en deed ie het goed op
Zij heeft zelf uiteindelijk de Dr Cook gekocht, superkwaliteit
Alleen haar paard kreeg ook drukplekjes op z'n neus, is een vrij smalle neusriem, dus werkt ook scherp in.. Ik twijfelde nog wat ik zou en toen zag ik deze, leek me ideaal en vond het mooi hoofdstelletje
Weet ook nog niet zeker of ik voor de Dr Cook ga, maar dan weet ik wél dat het goed gaat met versturen en de kwaliteit, en dan doe ik wel een bontje ofzo om die neusriem.. 
Vooral het verhaal van sok
) 
Even afwachten maar
Alleen mascara van 20 euro van clinique, maar ik krijg heel snel geïrriteerde ogen. Oh en foundation is ook vrij prijzig
verder gebruik ik ook niet veel make up oid
En creme gebruik ik eigk niet. Heb van dat anti glim creme
is iets van 7,50 ofzo geloof ik?
Echt 1 keer per maand ofzo heb ik zo'n chillmiddagje dat ik in bad ga en een maskertje doe en dat soort grappen, maar dan ben ik daarna ook wel weer een poosje genezen