komt ook even langs waaien vandaag erg lange dag gehad ben vanwege toetsen e.d. maar tot half 6 op school gebleven en toen ik thuis kwam was het half 7. En erg veel avond eten gehad want had giga trek
Was al heel trots op mezelf dat ik er zomaar opeens trek in had
Ik zou nog even bij een stalgenoot langs zo, maar ben zo moe en heb het koud dus heb eigenlijk geen zin Maar heb het pas een uur geleden afgesproken Dus vind het lúllig om nu af te zeggen Wil gewoon even op de bank hangen, douchen en op bed
Ellen, nu 1x per week. Deze periode (10 weken) tenminste, weet niet wat de volgende periode brengt.
Wendy, waarschijndelijk als je er bent is het eenmaal goed (heb ik altijd)
Nou, binnenkort ga ik elke dag sowieso 30 minuten rijden op Madeira (geloof me, vorige keer zweten we beide keren echt enorm haha). Dus zou het afvallen vast ook beter gaan.. Even geduld tot 1 of half dec..
Heb al afgezegd, ben gewoon onwijs moe, dus wil lekker op tijd m'n bed in en moet ook nog even douchen. Ga morgen wel even langs Ben vandaag ook even wezen werken en vanmiddag nog bij een collega langs geweest en met de hond wezen wandelen en naar het dorp geweest Begin wel weer wat dingetjes te ondernemen
Ik twijfel of ik vanaf komende maand een maandabbo op de sportschool zal doen of dat ik gewoon thuis wat op de stepper ga en wat oefeningetjes doen enzo. Vind de sportschool wel fijn, maar vind het niet leuk om alleen te gaan en weet niet of ik me er in de avonden toe kan zetten
O: 2 geroosterde bb met sandwichspread (laat!) L: sultana schoot allemaal niet op, heel de middag gesprekken gevoerd, daarna pas snel een sultana uit automaat kunnen trekken t: 8 kruidnoten D: japanse wokgroenten, eiermie en teriyaki saus t: stuk speculaas
Even vraagje: zit er in chocolade wat op cornetto's zit, caffeine? Ik heb lekkere trek, en mijn moeder had net een doos cornetto's gehaald, en heb er dus wel zin in . Maar omdat ik dat korreltje heb gehad van de homeopaat, mag ik vandaag geen caffeine.. Wie o Wie kan mij helpen..
Op de doos stond het niet.. Ik heb even gezocht op internet, en het zit er in hele kleine mate in.. Dus dat wordt morgen een cornetto, en nu een mandarijntje Mijn planning voor morgen:
O: cruesli met yoghurt, kopje thee met half schepje suiker. T: kopje koffie met koekje, en later een stuk fruit. L: 2vk boterhammen, eventueel beetje gerookte makreel, kopje thee. T: Cornetto . Glas melk. A: weet nog niet wat de pot schaft. T: 1 of 2 glaasjes lightdrinken.
Beweging: ga proberen 20 á 30 min te wandelen met de hond!
pivanti, die toetsen heb ik morgen maar omdat ik daarnaast ook nog gewoon huiswerk had, had ik maar even besloten op school te blijven want daar ga je toch eerder aan je werk dan thuis.